شهادت جوان بحريني بحث و جدل‌های زیادی به راه انداخت

درگذشت یک جوان 24ساله بحرینی که جسد وی روز جمعه يعني 48 ساعت پس از ناپدید شدن او پیدا شد، بحث و جدل های زیادی در این کشور به وجود آورده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، انقلابيون بحرینی اعلام کردند "یوسف احمد عباس" زیر شکنجه نیروهای رژیم این کشور کشته شده است حال آن که بازرس کل وزارت کشور اعلام کرد وی غرق شده و جسد وی در نزدیک ساحل روی آب پیدا شده است.
 
وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد روز جمعه پلیس تماسی تلفنی دریافت کرد که از کشف جسدی در جزایر امواج خبر می داد که بعد از شناسایی قربانی آشکار شد نام یوسف احمد عباس است. این منبع افزود بعد از کالبد شکافی وی که روز چهارشنبه ناپدید شده بود، مشخص شد از مرگ وی بیش از 24 ساعت می گذرد و او به علت غرق شدن جان باخته است.

اما الوفاق، تشکیلات مخالفان شیعه بحرین، اعلام کرد در زمان مرگ این جوان به خانوده او اطلاع داده شده بود وی بازداشت است.

مطر مطر، یکی از اعضای الوفاق و نماینده سابق پارلمان بحرین اعلام کرد دستگاه های امنیتی به خانواده قربانی اطلاع داده بودن وی تحت بازجویی قرار دارد.

الوفاق در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است به علت فقدان هر گونه اعتمادی به دستگاه های امنیتی و قضایی بحرین، ما می خواهیم یک کمیسیون بیطرف غیر بحرینی درباره این موضوع تحقیق کند.

وزارت کشور بحرین اطمینان داده است درست بعد از اعلام خبر ناپدید شدن عباس تحقیقاتی آغاز شده است و وزارت کشور بازداشت عباس را برای بازجویی یا تحت تعقیب بدون وی را از سوی پلیس رد کرده است./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار