نگاهی به ۵ کاپیتان مشهور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه+ تصاویر

تنها دو روز تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است و دیگر چیزی تا بازی افتتاحیه بین روسیه میزبان و عربستان هم باقی نمانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سایت فیفا در گزارشی جالب به معرفی 5 کاپیتان جالب این دوره پرداخت. کاپیتان هایی که هر کدام به دلیل زیر نظر هستند و خیلی ها روی آن زوم کرده اند.

1-ایسام الحداری:

دروازه بان 45 ساله تیم ملی فوتبال مصر این امکان را دارد تا در بازی تیمش مقابل اروگوئه در روز دوم مسابقات رکورد فرید موندراگون را بزند و مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی شود. در جام جهانی قبلی دروازه بان تیم ملی کلمبیا با 43 سال و 3 روز درون دروازه تیمش قرار گرفت اما حالا حداری با 45 سال و 150 روز به زودی رکورد دار می شود.

32


2-نیمار:

34

بی تردید یکی از برترین بازیکنان کنونی جهان به حساب می آید. او امید اصلی برزیل های برای کسب ششمین ستاره خواهد بود. کسی که 4 سال قبل مصدوم شد و دو بازی آخر را از دست داد و سلسائو در همان دو بازی شکست خورد. نیمار بازهم از یک مصدومیت سخت برگشته اما نمایش فوق العاده مقابل کرواسی تمام نگرانی ها را برطرف کرد.

3-هری کین:

33

هری کین تنها 24 سال سن دارد و جوان ترین کاپیتان این دوره از مسابقات به حساب می آید. او وارث نفراتی چون وین رونی، جان تری، دیوید بکام و گری لینیکر است. زدن 100 گل در تاتنهام و همچنین انگیزه برای اقای گلی در این رقابت ها ساوث گیت را متقائد کرد تا بازوبند را به او بسپارد. 

4-رادامل فالکائو:

31

22 ژانویه 2014 بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه لیگامنت جام جهانی را از دست داد و بمب خبری بزرگ را به وجود آورد. تیمش تا یک چهارم نهایی صعود کرد و فقط مقابل میزبان کم آورد اما او از خانه تماشاگر درخشش هم تیمی هایش بود. حالا در 32 سالگی این فرصت را دارد تا برای اولین بار طعم حضور در جام جهانی را بچشد. فالکائو بازهم صاحب فرصت شده و باید دید بهترین گلزن تاریخ کلمبیا می تواند سورپرایز بزرگی را به وجود بیاورد یا خیر. 

5-آرون گونارسون:

35

ایسلند یکی از جذاب ترین تیمهای چند سال اخیر فوتبال اروپا و جهان بوده است. ایسلندی ها برای اولین بار در سال 2015 مجوز حضور در یورو را به دست آوردند و سال بعد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه میزبان شکست خوردند. حالا آنها برای نخستین بار جواز حضور در جام جهانی را کسب کردند و کاپیتانشان آرون گونارسون است. حالا همه منتظر این هستند که‌ایا آنها بازهم نمایشی مانند دو سال پیش خواهند داشت یا خیر.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

داستان متفاوت و جذاب 5 کاپیتان در جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار