همدان/سمیرامحمدی رحیم/09363590658/8305439

ترور چهارمين دانشمند هسته اي کشور، بيانگر مقابله با رشد علمي و فزاينده ملت ايران

استاندار همدان ترور چهارمين دانشمند هسته اي کشور، نخبه جوان همداني، شهيد " مصطفي احمدي روشن" رابيانگر به کارگيري تروريسم براي مقابله با رشد علمي و فزاينده ملت ايران اعلام کرد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل ازاداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري همدان "کرم رضا پيريايي" افزود: البته شکست اين توطئه و رو شدن دست طراحان آن براي ملت بزرگ ايران مثل روز روشن است.
وي گفت: موساد، سيا و ديگر دستگاه هاي اطلاعاتي دولتهاي تروريسم، از اين برنامه ضد بشري خود نيز سودي نخواهند برد و چهره ناپاک صهيونيستي آنها بيشتر براي ملتهاي آزاده و بيدار شده جهان برملا خواهد شد. 
 پيريايي تصريح کرد: در اتفاق اخير زماني براي ترور انتخاب شده است که نماينده سرافراز ملت ايران با سفر به کشورهاي آمريکاي لاتين بر مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار تاکيد کرده و با ديپلماسي فعال، در شرايطي که استکبار جهاني دم از تحريم ايران مي زند، جبهه اي طرفدار ايران، در نقطه اي از جهان که شيطان بزرگ آمريکا آن را حياط خلوت خود مي داند، ايجاد کرده و شکست طرح تحريمهاي جديد ،عليه ايران را با اين سياست خارجي اعلام کرده است.
وي در پايان تاکيد کرد: اين شهيد ولايتمدار، افتخاري ديگر براي مردم دارالمجاهدين همدان، سرزمين علم و دانايي و گهواره تمدن بشري است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.