باشگاه فرهنگی؛

افشای راز «کلبه هورنر» توسط پلیس/ روایت مستند زندگینامه «ریحانه» در سالن سمندریان

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

باشگاه فرهنگی؛به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

 

پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی در ژانر مفرح  و کمدی، به تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی بر پرده سینما در حال اکران است و می توانید در تعطیلات عید سعید فطر، فرصت و انتخاب درستی برای یک رقم زدن یک روز خوب باشد.

این فیلم سینمایی با حضور بازیگرانی چون؛ سام درخشانی، گوهر خيرانديش، بهاره كيان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبيبی، مريم سعادت، مونا شناس و با حضور اميرحسين آرمان و سيروس همتی فیلمبرداری شده است.

و در خلاصه داستان فیلم سینمایی «دشمن زن» آمده:

چرا هرچی دشمن زنه بعد از يه مدت تو زرد از آب در مياد و ميشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟؟!!

پیشنهاد تئاتری

نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی آسو بهاری در تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش روایتی مستند از زندگی ریحانه، دختر تک تیرانداز کورد کوبانی است که به فرشته کوبانی شهرت دارد و برای سرش جایزه ۲ میلیون دلاری تعیین شده بود.

در این نمایش مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلج، دُنا تارفی به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش در سالن ایرانشهر واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر، اجرا می رود.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «کلبه هورنر» به کارگردانی ژول هاپکینز، جمعه ۲۵ خردادماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جیمز نورتون، برندان گلاسون و دانیل کاتون خواهیم دید: امیلی زنی حدودا ۶۰ ساله و مرفه است که یک سال است همسر خود را از دست داده و پس از مرگ وی اوضاع مالی او دچار بحران شده است. روزی امیلی در حالی که از همه جا ناامید است، به انباری زیر شیروانی آپارتمان مجللش رفته و شروع به تماشای اطراف می‌کند که متوجه کلبه‌ای عجیب در میان جنگل آن سوی خیابان می‌شود و به ناگاه گروهی به صاحب کلبه حمله می‌کنند. امیلی فورا با پلیس تماس می‌گیرد و این آغاز آشنایی او و دونالد هونر است. دونالد تمام کلبه را با لوازم بازیافتی ساخته و سبک زندگی تارک دنیایی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.