ملي پوش جودو بانوان:

تنوع تكنيكي كره اي ها با ما متفاوت است

ملي پوش جودو كشورمان در خصوص برگزاري اردوي مشترك با جودوكاران كره شمالي گفت: حضور مربي كره شمالي به همراه شاگردانش مي تواند براي ارتقا سطح فني و تكنيكي ما مثمر ثمر باشد چرا كه انها از لحاظ نوع به كارگيري و تكنيك با ما فرق دارند.

 
ليلا چغلوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان داشت: به مدت 9 سال است كه رشته ورزشي جودو را پيگيري مي كنم كه 5 سال به عضويت تيم ملي جودو در آمده ام و هم اكنون نيز در بخش جوانان در وزن 52 كيلوگرم تمرينات خود را انجام مي دهم.
چغلوند اظهارداشت: تمرين با جودو كاران كره شمالي براي بالا بردن فن و تكنيك ما بسيار عالي است و تنوع تمريني خوبي براي جودوكاران ما مي باشد.
جودوكار لرستاني كشورمان در ادامه افزود: اما بايد به اين نكته توجه كنيم كه مدت زمان حضور اين مربي كره شمالي و شاگردانش بسيار كم است و براي اينكه بتوانيم به نتيجه دلخواهمان برسيم بايد مدت زمان بيشتري با اين ملي پوشان كره اي تمرين كنيم ومهارت و فن تكنيك ها آنهارا به مرور زمان ياد بگيريم.
چغلوند درخصوص عملكرد مربي كره شمالي در اردوي مشترك بيان داشت: خانم كيم براي اين حضور 3 ماهه خود برنامه ريزي هاي دقيق اي را انجام داده است و ما در 4 نوبت تمرينات دشوار و تكنيكي را انجام مي دهيم و دراين مدت كمي كه زير نظر سرمربي تيم كره شمالي به تمرين مي پردازيم و تجربيات بسيار مفيدي را در زمينه فني كسب كرديم.
وي افزود: همچنين مبارزه و دست به يغه شدن با ملي پوشان كره شمالي باعث مي شود كه تجربياتي از لحاظ كارگيري و تكنيك بالا برود و با تجربه راهي رقابت هاي بين المللي شويم.
ملي پوش جودوكار كشورمان در خاتمه اظهار داشت: تمرينات خود را به طور جدي پيگيري مي كنم وتمام تلاشم را مي كنم تا در رقابت هاي قهرماني كشوري در خوزستان عملكرد خوبي از خود نشان دهم و بتوانم براي اولين بار در مسابقات برون مرزي حضور يابم و به مقام دلخواهم دست يابم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار