دبیر هیئت بازرسی انتخابات اردستان:

حفظ سلامت انتخابات رکن اصلی تشکیل هیئت بازرسی انتخابات است

بخشدار مرکزی اردستان و دبیر هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان گفت: امانت داری و حفظ سلامت انتخابات رکن اصلی تشکیل هیئت بازرسی انتخابات است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، سید علی طباطبایی در جمع خبرنگاران در اردستان با بیان اینکه بر اساس ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان اردستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی و بررسی گزارشات مردمی در راستای برگزاری سالم انتخابات از مهم‌ترین وظایف این هیئت است.
وی با بیان اینکه امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات رکن اصلی تشکیل هیئت بازرسی انتخابات است، تصریح کرد: تعامل سازنده بین ارکان اجرایی نظارت، نظارت بر عملکرد عوامل برگزارکننده انتخابات و برگزاری جلسات توجیهی برای بازرسان و سر بازرسین از دیگر وظایف هیئت بازرسی انتخابات است.
دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان اردستان به وجود 54 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: در هر شعبه یک نفر بازرس که توسط هیئت بازرسی انتخاب می‌شود و در شعبه حضور داشته و نسبت به وظایف قانونی عمل می‌کند.
وی قانون را ملاک عمل هیئت بازرسی اعلام کرد و بیان داشت: هیئت بازرسی شهرستان اردستان جدا از هر گونه گرایشات سیاسی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.
طباطبایی‌ با بیان اینکه این هیئت آمادگی خود را برای دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن 5245015-0362 اعلام می‌دارد، اضافه کرد: دفتر هیئت بازرسی اردستان مستقر در فرمانداری است و افراد می‌توانند برای بیان گزارش و شکایات خود به این دفتر مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: این اطمینان خاطر به مردم شهرستان داده می‌شود که تمامی گزارشات رسیده از طرف آنها به صورت محرمانه باقی می‌ماند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.