دبیر اجرایی دومین کنفرانس مهندسی مکانیک:

حمایت از تولیدات ملی راهبرد اصلی کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک

کرمی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی بخش خصوصی و اولویت دهی به اقتصاد دانش‌بنیان از مهمترین راهبردهای اصلی دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک است.

حمایت از تولیدات ملی راهبرد اصلی کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیکبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رامین کرمی دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز‌های شهری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری کنفرانس با اتکا به تجارب ارزشمند کنفرانس قبلی و با یکسال کار کارشناسی و مستمر در قالب ارتباط تعاملی و هدفمند با صاحبان صنایع اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها توانسته این کنفرانس را به خوبی برگزار کند، گفت: هم‌اکنون به لحاظ نیازهای فرا روی صنعت ساختمان و به دلیل چالش‌های مهم کشور از جمله تغییرات شرایط اقلیمی، مدیریت بحران آب، بهینه‌سازی مصرف انرژی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کنفرانس بین‌المللی نقش مهندسی مکانیک و انرژی را برگزار کردیم.

کرمی با بیان اینکه آب، انرژی و محیط زیست جزو جدایی‌ ناپذیر از زندگی انسان در جوامع امروزی است‌، گفت: تمام ابعاد زندگی اجتماعی، اقتصادی و حیات انسان‌ها تحت تاثیر این سه عنصر بوده بنابراین توجه به مؤلفه‌های اصلی مدیریت بهینه مصرف آب، انرژی، بازیافت صحیح آب و فاضلاب، ضامن رفاه، آرامش و آسایش  شهروندان می‌شود.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس مهندسی مکانیک تاکید کرد: آینده پژوهشی توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی بخش خصوصی اولویت‌دهی به اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت و از تولیدات ملی از اصلی‌ترین راهبردهای این کنفرانس بین‌المللی به شمار می‌رود.

وی افزود: تاکید بر نقش مهندسان مکانیک در طراحی زیرساخت‌های شهری، ارتقای دانش مهندسی مکانیک در نگه‌داری و بهره‌برداری از تاسیسات و افزایش ایمنی و بهداشت ساختمان‌ها، ارتقای سیستم‌های اطفا‌ءحریق و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود.

کرمی با اشاره به برگزاری دو روزه این کنفرانس بین‌المللی گفت: علاوه بر نشست‌های علمی و تخصصی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی این مقاله تخصصی منتخب هیأت داوران ارائه و از پایان‌نامه‌های برتر حمایت می‌شود.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس مهندسی مکانیک اظهار کرد: در این نمایشگاه محصولات صنعتی مرتبط با مهندسی مکانیک و کارگاه‌های آموزشی تخصصی هدفمند در جهت آموزش روش‌های جدید تحقیق و نوآوری در شاخه مهندسی مکانیک و صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: برگزاری این کارگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارتقای سطح علمی و پژوهشی محققان و مهندسان ساختمان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار