فرماندار بیرجند:

جامعه اسلامی بیش از هرچیز نیاز به کار مضاعف دارد

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: امروز جامعه اسلامی بیشتر از هر چیزی نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: اگر بخواهیم اهداف انقلاب را پیش ببریم و به ‌عنوان یک حکومت سرمشق و الگو برای سایر ملت‌ها و دولت‌های منطقه درآییم باید به لحاظ اقتصادی توانمند باشیم و این توانمندی تنها در پرتو کار و تلاش مضاعف جوانان غیور ایرانی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه صنعت حاصل می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های همه جانبه‌ای که از سوی قدرت‌های زورگو و کشورهای صنعتی علیه ما اعمال شده است ایستادگی و مقاومت صاحبان صنایع در راستای ادامه حرکت چرخ صنعت بی‌شک یک عمل جهادی و مقدس است و کارگران در این صحنه نقش سربازان خط مقدم نبرد با دشمنان را ایفا می‌کنند.
فرماندار بیرجند خطاب به کارگران افزود: شما کارگران که با وجدان کاری به شکوفایی اقتصاد کشور و اقتدار نظام اسلامی کمک می‌کنید بی‌شک جزو با ارزش‌ترین اقشار جامعه بوده و با کسب روزی حلال و رضایت خداوند متعال به طور یقین ارزش مجاهد فی سبیل‌الله را دارید.
قاسم‌زاده‌نداف ضمن تشکر از مدیریت کارخانه کاشی فرزاد اظهار داشت: این مجموعه با همه موانعی که موجود بود و ما هم قبول داریم گامی بزرگ در راستای اشتغال پایدار استان برداشته و میزان رضایتمندی در میان کارگران آن در حد بالا و قابل‌قبولی است.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با کمک مدیرعامل و دستگاه‌های ذی‌ربط مشکل مسکن کارگران این کارخانه را برطرف کنیم.
فرماندار بیرجند هم‌چنین در بازدید از کارگاه حمایتی دستان پرتوان موسسه خیریه حضرت رسول‌الله (ص) گفت: تلاش می‌کنیم با مشارکت هیئت مدیره مشکل مسکن توان‌جویان را پیگیری و برطرف کنیم.
قاسم‌زاده‌‌نداف گفت: مشاهده تلاش‌های صورت گرفته در راستای توانمندسازی جامعه معلولان قابل تقدیر و ارزشمند است و کارآفرینی یکی از جلوه‌های ویژه کارگاه حمایتی دستان پرتوان بوده که در راستای اشتغال و توانمندسازی معلولان بسیار خوب عمل کرده است.
وی ادامه داد: هنر این توان‌جویان و صنایع دستی موجود در این کارگاه قابل ارائه در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی داخلی و خارجی است که در این زمینه باید تلاش و کوشش لازم صورت گیرد.
این کارگاه در سال 85 با حضور جمعی از دختران معلول ذهنی و جسمی فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر 23 نغر مشغول فعالیت هستند و کارگاه تا 40 نفر گنجایش افزایش ظرفیت دارد.
معلولان در کارگاه‌های صنایع‌دستی، گلدوزی، بافت تابلو فرش، گلیم و گبه با حضور مربیان مجرب که دارای مدارک عالی مربیگری از سازمان فنی و حرفه‌ای هستند آموزش می‌بینند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.