توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی؛

مجموعه عکس شکوه شمس منتشر شد

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به چاپ و عرضه مجموعه عکس «شکوه شمس» از زندگی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با 300 عنوان کتاب در موضوعات گوناگون، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه کتاب حوزه است.
این موسسه سری کتاب‌های مفاهیم اخلاقی بر گرفته از سیره امام راحل(ره) را در 23 جلد و با عناوینی چون هوای نفس، توبه و ... در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد ضمن اینکه آثاری چون «معراج عارفان»، «نشاط و شادابی در اندیشه و سیره امام خمینی» و «معرفت شهید از دیدگاه امام خمینی» از جمله کتاب‌هایی هستند که چاپ نخست آنها در این نمایشگاه عرضه شده است.
یکی از فعالیت‌های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در حوزه تولید کتاب برای مخاطبان خاص، انتشار آثاری ویژه گروه سنی الف و ب است که شامل داستان‌های مصور و مستند از زندگی امام خمینی(ره) مخصوص کودکان و نوجوانان بوده و دانش‌آموزان را با سیره و اخلاقیات رهبر کبیر انقلاب آشنا می‌سازد.
یکی دیگر از محصولاتی که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان این غرفه را جلب می‌کند، مجموعه عکس «شکوه شمس» شامل عکس‌هایی از زندگی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که به شکلی نفیس توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شده است.
بخش دیگری از غرفه این موسسه در دومین نمایشگاه کتاب حوزه به آثار فقهی و زندگی نامه‌های دو فرزند امام خمینی(ره) اختصاص داشته و کتاب‌های مرحوم مصطفی و احمد خمینی(ره) در قالب مجموعه‌های چند جلدی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
بازدیدکنندگان از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) می‌توانند علاوه بر کتاب‌های موجود، آثار مورد علاقه خود را در قالب لوح فشرده و نرم افزارهای تولیدی این موسسه نیز تهیه کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.