در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آغاز به کار مهد کودک‌های تهران از ساعت ۶ صبح

مدیرکل بهزیستی استان تهران از ابلاغ دستورالعمل پذیرش کودکان در مهدکودک‌ها از ساعت ۶ صبح تا پایان تیر ماه خبر داد.

آغاز به کار مهد کودک‌های تهران از ساعت ۶ صبحداریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دستورالعمل پذیرش کودکان در مهدکودک‌های تحت نظارت سازمان بهزیستی در ساعت ۶ صبح تا پایان تیر ماه ابلاغ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بدون تردید در پیش زمینه تصمیم مدیریت مسئولان در رابطه با شروع به کار مهد کودک‌ها در ساعت ۶ صبح مصلحت اندیشی لازم وجود دارد و سازمان بهزیستی نیز در این تصمیم همراهی لازم را در بخش‌های مربوط به خود اعمال می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل شروع به کار در ساعت ۶ صبح مهدهای کودک تاکید کرد: همه مهدهای کودک ملزم به اجرای دستورالعمل ابلاغی هستند و با واحدهای مهدکودکی که از این موضوع سرباز بزنند، برخورد خواهد شد.

بیات نژاد خاطرنشان کرد: تصمیم مدیران مدیریت شهری و مسئولان در استانداری جهت رفاه حال شهروندان است و بهزیستی نیز جهت رفاه حال مادران شاغل دستورالعمل فوق را صادر کرده است.

وی یادآور شد: در صورت استمرار شرایط فوق که ساعت کاری دستگاه‌ها ۶ صبح باشد، بهزیستی نیز دستورالعمل شروع به پذیرش کودکان در ساعت ۶ را تمدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، مهد کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۰۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
بچه مهد کودکی که 6 کلاسش شروع مییشه //باید 5.5 از خواب بلند بشه//اوخت این شدنیه؟؟
آخرین اخبار