مدت مرخصی استعلاجی جزء سابقه حق بیمه محسوب می‌شود؟

مدت زمان استفاده از مرخصی استعلاجی جزء سابقه پرداخت حق بیمه کارگران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی که صحبت از قوانین کار مربوط به کارگران و پرسنل به میان می‌آید، آنچنان که باید اطلاعات کافی از این قوانین نداریم.

مرخصی استعلاجی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که همه کارگران با آن سر و کار دارند، اما سوال اینجاست که زمان استفاده از مرخصی استعلاجی جزء سابقه پرداخت حق بیمه کارگران محسوب می‌شود یا خیر؟

باید گفت که مدت مرخصی استعلاجی جزء سابقه پرداخت حق بیمه کارگران محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، بیمه شدگانی که بر اثر بیماری یا آسیب‌های ناشی از حادثه تحت معالجه پزشکی یا درمان‌های توانبخشی قرار می‌گیرند، چنانچه بر حسب تشخیص پزشک معالج به طور موقت قادر به کار نباشند، استحقاق دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری را به عنوان یکی از حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی خواهند داشت.

بنابراین توضیحات، مدت دریافت غرامت دستمزد دوره بیماری جزء سابقه پرداخت حق بیمه کارگران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

احتساب مدت استفاده از مرخصی استعلاجی در سابقه حق بیمه کارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
استعلاجی برای بازنشستگی اثر دارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
سلام:
یه سول داشتم.من در حال بازنشستگی هستم و در دوسال آخر خدمت از3 ماه مرخصی استعلاجی استفاده کردم و اینو میدونم که جزو سابقه حساب میشه اما سوالم اینه که در متوسط حقوق دو سال خدمتم تاثیر میزاره و این 3ماه مبلغ حق بیمه ام صفر میشه؟؟ممنون میشم جوابمو بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۷
تو را به خدا رسيدگي نماييد مگر ميشود دوران سربازي و خدمت در جبهه هاي حق عليه باطل خدمت نمود بعد در بيمه تامين اجتماعي كه نام پر مسماعي است پول خدمت را فرد خدمت كننده بپردازد اين قانون را يعني چه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آخرین اخبار