معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

در "سوگواره 72 راوی آسمان" از توانمندی‌های استان استفاده شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در برگزاری سوگواره 72 راوی آسمان باید از توانمندی‌های استان و جوانان مستعد استفاده کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌جنوبی، حجت‌‌الاسلام‌ محمدعلی سلم‌آبادی با بیان اینکه در برگزاری سوگواره 72 راوی آسمان باید از توانمندی‌های استان و جوانان مستعد استفاده کرد، اظهار داشت: برگزاری این سوگواره در سطح استان از بهترین برنامه‌ها است.
وی افزود: اجرای این سوگواره در سطح ملی سبب ترغیب بیشتر جوانان به سمت این‌گونه برنامه‌ها می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در این سوگواره باید از توانمندی‌های استان و جوانان مستعد استفاده کرد تا برای سایر استان‌ها تجربه به یاد ماندنی باشد.
سلم‌آبادی ادامه داد: برگزاری این سوگواره با توجه به کمبود برنامه‌هایی به این سبک در سطح استان از بهترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم خراسان‌جنوبی مردمی دیندار هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرهنگ مردم استان با دین و اهل‌بیت آمیخته است برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی تأثیر مثبتی خواهد داشت.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دستگاه‌های استان برای برگزاری این سوگواره هماهنگی‌های خوبی داشتند بر همکاری و هماهنگی مردم نیز در این راستا تأکید کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.