در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فیلمبرداری «آبتین» ادامه دارد/ سفر کره‌ای‌ها به ایران

علی نوری اسکویی به بیان آخرین وضعیت ساخت «آبتین» و مشکلاتی که نوسانات ارزی در تولید این اثر به وجود آورد، پرداخت.

فیلمبرداری «آبتین» ادامه دارد/ سفر کره ای‌ها به ایرانعلی نوری اسکویی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «آبتین» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با هدف تولید این اثر، مدیر هنری، کارگردان و کارگردان فنی سفری یک ماهه به ایران داشتند و پیشرفت خوبی به دنبال این سفر حاصل شد و هم اکنون مابقی کار‌ها در کره پیگیری می‌شود.

وی افزود: فکر می‌کنم فیلمبرداری این فیلم تا چند ماه دیگر ادامه داشته باشد؛ چون بخش اعظم آن انیمیشن است و فضاسازی مجازی آن زمان بر خواهد بود.

این تهیه کننده اذعان کرد: تغییرات قیمت ارز تا حدودی باعث شد محاسبات ما به هم بریزد؛ اما سعی کردیم با مدیریت و همکاری خوب و دوجانبه با طرف‌ کره ای، کار را پیش ببریم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در خانه سینما و زیر مجموعه‌های مرتبط با وزارت صنعت و معدن گپ و گفت هایی برای صنعتی شدن سینما صورت بگیرد تا شاهد چنین اتفاقات و مشکلاتی نباشیم و در صورت بروز مشکلات این چنینی بتوانیم راهکار مناسبی ارائه دهیم.

گفتنی است؛ «آبتین» داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند.

اولین نمایش «آبتین» در ایران و کره خواهد بود و اکران‌های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی «آبتین» برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه کننده کره‌ای است و کارگردانی آن را یک کره‌ای بر عهده دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت پروژه سینمایی ایرانی - کره ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
بسیار برای تولید این فیلم سپاسگزارم.امیدوارم هر چه زودتر اکران شود.سطح تبادلات فرهنگی بین ایران وکره کم است وباید تقویت شود.کشور کره جنوبی رتبه اول در سطح فناوری وتکنولوژی وهمچنین سرعت اینترنت را داراست،امیدوارم ما نیز به چنین پیشرفت هایی برسیم.
همچنین همکاری های بیشتری در زمینه تولید فیلم صورت بگیرد تا با فرهنگ وآداب ورسوم یکدیگر آشنا شویم.سپاس.کام سام نیدا...