اینستاگرام سردار سلیمانی پس از نامه‌ی او به رئیس‌جمهور منتشر کرد؛

توصیه‌های رهبر انقلاب به سرلشکر سلیمانی درباره‌ی وحدت +فیلم

اینستاگرام حاج قاسم در خصوص واکنش‌ها بعد از صدور پیام او به روحانی، نماهنگی از بیانات رهبر انقلاب پیرامون وحدت مسئولان منتشر کرد.

کلیپ صفحه رسمی اینستاگرام سردار سلیمانی،در خصوص واکنش‌های ایجاد شده پس از نامه وی به رئیس‌جمهور روحانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اعلام موضع قاطع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در قبال اظهارات زیاده‌‌خواهانه‌ی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از این مواضع عزتمندانه قدردانی کرد.

سردار سلیمانی در پیام خود مواضع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اگر نفت ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نيست . وی موضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به رژیم صهیونیستی را مایه مباهات و افتخار دانست و خطاب به روحانی اظهار داشت که دست شما را برای ایراد این سخنان به موقع، حکیمانه و صحیح می بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد در خدمت هستیم.

صفحه‌ی اینستاگرام سرلشکر سلیمانی در خصوص واکنش‌های ایجاد شده بعد از صدور این پیام، نماهنگی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون وحدت مسئولان را با عنوان "توصیه‌های رهبر انقلاب به سرلشکر سلیمانی درباره‌ی وحدت" منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار