فستیوال سالیانه فلفل قرمز در چین +فیلم

شرکت کننده جوان چینی در مسابقه فلفل خوری فستیوال امسال که توانسته بود 50 عدد فلفل را در مدت زمان 68 ثانیه بخورد جایزه 3 گرم طلای این مسابقه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فستیوال سالیانه فلفل قرمز روز دوشنبه در استان هونان چین برگزار شد. در این فستیوال مسابقه خوردن فلفل نیز انجام شد که امسال نیز برای برنده مسابقه جایزه طلا در نظر گرفته شده بود. شرکت کننده ای که در مدت زمان 1 دقیقه می توانست 50 عدد فلفل بخورد، به عنوان برنده این مسابقه معرفی می شد.

بیشتر بخوانید: بدشانسی عجیب یک راننده حین سوار شدن خودرو ! + فیلم 

" تانگ شوآهویی"، پسر جوان و یکی از شرکت کنندگان بومی این مسابقه با خوردن این تعداد فلفل توانست 3 گرم طلای 24 عیار را  از آن خود کند.  در این مسابقه 10 شرکت کننده حضور داشتند که در پایان آن این شرکت کننده جوان توانست خوردن تمام فلفل های داخل بشقاب خود را در مدت زمان 68 ثانیه به اتمام برساند. شرکت کنندگان در شروع مسابقه ابتدا می بایست در داخل یک استخر مملو از فلفل بپرند و سپس به سمت بشقاب های خود رفته و خوردن فلفل را آغاز کنند.

گفتنی است؛ این فستیوال در پایان ماه آگوست خاتمه می یابد و تا آن تاریخ مسابقه خوردن فلفل بصورت روزانه میان شرکت کنندگان انجام خواهد شد.

رقابت سالیانه فلفل قرمز در چین / فیلم + تصاویر

رقابت سالیانه فلفل قرمز در چین / فیلم + تصاویر

رقابت سالیانه فلفل قرمز در چین / فیلم + تصاویر

انتهای پیام/

مسابقه خوردن فلفل در چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.