رودهن/

دیدارهای چهره به چهره مردم و مسوولان حصارهای اداری را می شکند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از سیاست های ارزشمند دولت عدالت محور و خدمتگذار نهم و دهم توجه به اهمیت دیدارهای چهره به چهره مردم و مسوولان است که حصارهای اداری را می شکند و به دور از تشریفات به راحتی اجرا می شود.

"علیرضا قاسمی فرزاد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: حضور مسئول اول اجرايي كشور و مسئولان درجه اول در هر  بخش از استانها، بويژه استانهاي محروم، یکی از سیاست های ارزشمند این دولت می باشد که بيش از دولت هاي گذشته به آن  اهتمام ویژه ای شده است.
وی با بیان اینکه دیدار های چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان، موجب شکست حصار اداري می شود، افزود: این مهم زمینه  ای برای رفع مشکلات مردم به همراه خواهد داشت که بدون تشريفات وقت گير اداري به راحتی اجرا می شود.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه دیدار های چهره به چهره زمینه تشخیص مشكلات و كاستي هاي دستگاه هاي دولت را  نيز روشن و آشکار می سازد، خاطر نشان کرد: سفرهاي استاني هيات دولت معياري براي ارزيابي ميزان دقت وزيران و معاونان آنان  در برنامه ها و دستورالعمل هاي تعیین شده از سوی دولت است که این دیدارها بر توجه مسوولان خدمتگذار دولت نیز می افزاید.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند ادامه داد: حضور رییس جمهوری در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم برای مردم  آن استان و شهرستان نیز زمینه دلگرمی را فراهم می سازد و مردم آن عمیقا در می یابند که مسوولان نیز از جنس خودشان به  اداره امور مشغول هستند و هدفشان رفع مشکلات آنان است.
قاسمی فرزاد با اشاره به اهمیت ملاقات چهره به چهره مسوولان شهرستان با مردم دماوند گفت: دولت نهم و دهم خود را موظف دانسته که در کنار مردم باشد و ما مسوولان نیز همواره در برابر مردم مسئول هستیم و بايد در جهت رفع مشكلات آنان تلاش كنيم، چرا كه كشور متعلق به آحاد مردم است
وی ادامه داد: این دیدارها با هدف رفع مشكلات مردم و ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر در مسير اصلاح موانع صورت می گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به درخواست های مردم اين شهرستان در دیدارهای روزهای یکشنبه که هر هفته در محل فرمانداری شهرستان و یا در نقاط مختلف شهری و روستایی صورت می گرد نیز گفت: بیشتر مشکلات مردم شهرستان اشتغال، اداری، عمرانی و عمومی می باشد که با مساعدت های صورت گرفته از سوی استان و همکاری مسوولان شهرستانی در جهت رفع آن اقدام می شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.