امروز اتفاق افتاد؛

هفتمین اجلاس شورای عالی استان‌ها از رسمیت خارج شد/ درخواست اشد مجازات برای ترک کنندگان اجلاس

هفتمین اجلاس شورا از رسمیت خارج شد/ درخواست اشد مجازات برای ترک کنندگان اجلاس شورای عالی استان‌هاعضو شورای عالی استان ها در اعتراض به خروج زود هنگام برخی از اعضای شورای عالی استان‌ها که سبب از رسمیت افتادن این جلسه شده بود، گفت: برای این افراد اشد مجازات را در نظر بگیرید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا احمدی قمی نایب رئیس شورای عالی استان‌ها که در هفتمین اجلاس این شورا ریاست این جلسه را بر عهده داشت، در مواجهه با خروج زود هنگام برخی از اعضا از جلسه شورا اظهار کرد: به دلیل اینکه حدنصاب از 50 نفر پایین‌تر آمده ما طبق قانون نمی‌توانیم مصوبه‌ای داشته باشیم.

در ادامه محمد قانبیلی عضو دیگر شورای عالی استان‌ها در اعتراض به خروج زودهنگام برخی از اعضا که سبب از رسمیت افتادن جلسه شده بود، گفت: ما خداد تومان خرج می‌کنیم تا در اینجا دورهم آییم و در نهایت کاری انجام شود، اما برخی می‌آیند لیست را امضا می‌کنند، عکس‌شان را می‌گیرند و جلسه را ترک می‌کنند.

قانبیلی با بیان اینکه هر جلسه 500 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: من تقاضا دارم برای کسانی که جلسه را ترک کرده‌اند، اشد مجازات را در نظر بگیرید.

در ادامه شریفی‌ اسدی عضو دیگر شورای عالی استان‌ها ضمن ابراز تاسف از ترک جلسه توسط برخی از اعضا نسبت به اظهارات قانبیلی واکنش نشان داد و گفت: این همه خلاف در مملکت می‌شود، حالا یک خلاف هم ما کرده‌ایم.

گفتنی است؛ در نهایت رئیس جلسه اقدام به شمارش اعضای حاضر در جلسه کرد و چون تنها 48 نفر عضو در این جلسه حاضر بودند، اعلام کرد در این شرایط جلسه از رسمیت خارج شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۷
500 میلیون خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۷
باید عضویت بازنشستگان و افراد ۲ شغله در شورای شهر ممنوع شود
آخرین اخبار