تشکلهای دانشجویی دانشگاه ملایر :

جنايتكاران چگونه اسطوره ساز مي شوند؟

تشکلهای دانشجویی دانشگاه ملایر طي بيانيه اي شهادت شهيد مصطفي احمدي روشن را تسليت گفتند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران تشکلهای دانشجویی دانشگاه ملایر طي بيانيه اعلام كردند: کوردلان جنایتکار دوسال پیش در چنین روزهایی، تعبیر خواب آشفته‌ی خود را در از میان برداشتن دکتر علی‌محمدی و بعد از آن دکتر شهریاری و رضایی‌نژاد دیدند و البته دیدند که چگونه اسطوره ساز شدند!

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون " ( آل عمران آیه 169)

بار دیگر دست خباثت آلود و خونین استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل به خون یکی دیگر از فرندان نخبه، ولایتمدار و بسیجی ایران اسلامی آغشته شد و در توطئه‌ای جدید در ادامه ترورهای کورشان، دانشمند برجسته‌ی مهندسی کشور، مصطفی احمدی روشن را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و عجز و ناتوانی خود را درمقابله با ملت مصمم، مومن و انقلابی ایران اسلامی مجدداً اثبات کردند چرا که نارکارآمدی تهدیدها و تحریم‌ها، آشفتگی و دستپاچگی آنان را به دنبال داشته و رذیلانه از ابزار رعب و وحشت درجامعه استفاده می‌کنند و خواهند دید که این ویروس مرده‌ی ایجاد رعب و وحشت ناشی از ترور دانشمندان، سیستم دفاعیِ سراسر جوان و علم پژوه را فعال کرده و در ترغیب هرچه بیشتر این قشر به درنوردیدن عرصه‌های بکر و دست ناخورده‌ی علمی تاثیری شگرف خواهد گذاشت ، و همانطور که خمینی کبیر فرمودند: بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.

و همین کوردلان جنایتکار در دوسال پیش در چنین روزهایی، تعبیر خواب آشفته‌ی خود را در از میان برداشتن دکتر علی‌محمدی و بعد از آن دکتر شهریاری و رضایی‌نژاد دیدند و البته دیدند که چگونه اسطوره ساز شدند!
استکبار جهانی بداند که شهادت این شخصیت‌ها سندی است بر اینکه ما اکنون در موضع بدر و خیبریم، چرا که در بدر و خیبر است که ما شهید می‌دهیم نه در شعب ابیطالب!
امریکا و سگ نگهبانش اسرائیل جنایتکار بداند راهی را که با بصیرت انتخاب کرده‌ایم و با جهاد باز کرده‌ایم، با شهادت شهیدانی چون احمدی روشن‌ هموارتر می‌شود. اکنون دیگر وقت آن رسیده که این را در گوش های خود فرو کنید که باحذف فیزیکی این شخصیت‌ها نه تنها عَلَمِ عِلم بر زمین نمی‌ماند بلکه راهشان راآگاهانه ادامه میدهیم. بدانند تفنگ‌های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده‌اند و مغزهای خالی برای پرکردن این تفنگ‌ها! و بداند که خون هر شهید انرژی اش والاتر از انرژی هسته‌ای است.

این صدای انفجار نیست؛ بلکه صدای خرد شدن استخوان‌های استکبار زیر یورش جسورانه ی‌ سپاهِ علمیِ جمهوری اسلامی ایران است که هرچه بیشتر می‌تازد، غنائم بیشتری کسب می کند. والبته نیک دریافته‌ایم که فدائیان این جهاد علمی، نه از مسعود علی‌محمدی شروع می‌شود و نه به مصطفی احمدی ختم می‌گردد.

آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای باید پاسخگو باشد که چگونه اطلاعات این شخصیت‌ها به دست عیادی استکبار می‌افتد و باعث پیش آمدن این حوادث ناگوار می‌شود؟
و از دستگاه های امنیتی کشور میخواهیم که بیش از این در حفاظت از دانشمندان علمی کشور کوشا باشند و نگذارند که شکاف های امنیتی در داخل باعث پرپر شدن عزیزان ما بشود.
ما دانشجویان بسیجی و افسران جوان جبهه جنگ نرم دانشگاه ملایر غم از دست دادن این شهید بزرگوار را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نائب برحقش امام خامنه ای(حفظه الله) و خانواده محترم آن عزیز سفر کرده و همچنین ملت مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض مینماییم و ای شهید با تو نیز پیمان می بندیم که نگذاریم خون به ناحق ریخته شده ات پایمال شود و هر سختی و مشکلی را در این راه به جان می‌خریم وتا پرچم اسلام را بر کرانه افق نصب نکنیم نخواهیم نشست.

بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، کانون قرآن و عترت و هیئت منتظران ظهور دانشگاه ملایر/خ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار