صدور بیش از 39 هزار حکم کارگزینی در کمیته امداد

همگام با سیاست های کلی مقام معظم رهبری بیش از 39 هزار حکم کارگزینی در کمیته امداد امام خمینی(ره) صادر شده است.

رضا سوهانی مدیر کل اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد با بیان این مطلب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با صدور بیش از 39 هزار حکم کارگزینی اجرای مرحله دوم ساختار تشکیلاتی مدیریت شهرستانها و روسای ادارات شرایط احراز بیش از 12 هزار نفر از پرسنل در دبیرخانه و هیئت تطبیق دفتر مرکزی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

وی افزود: انجام کارشناسی های تخصصی و برگزاری مناقصه و اجرای دو طرح برتر بیمه تکمیلی درمان کارکنان، انتخاب مجری و فراهم شدن مقدمات لازم جهت اجرای طرح جامع اتوماسیون اداره و اجرای آزمون گزینش و انتساب مدیران در سطح ادارات کل استانها از جمله اموری است که این حوزه در سال جهاد اقتصادی سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی گفت: در خصوص بررسی و عملکرد و بازدید از امور اداری استانها برنامه ریزی لازم جهت مراجعه تیم کارشناس صورت گرفته و ماه های پایانی سال 90 اجرایی خواهد شد.

مدیر کل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد به تبصره 5ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت: بر این اساس پرداخت سرانه و هزینه بیمه تکمیلی درمان کارکنان دولت ممنوع و عقد قرارداد مستقیم از طرف سازمان ها نیز منع شده است که بدین منظور کمیته امداد حق بیمه سرانه کارکنان و خانواده تحت پوشش تکلف آنان را به صورت 100 درصد از حقوق ماهیانه آنان کسر و در وجه شرکت بیمه گر پرداخت می کند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور جبران بخشی از این هزینه ها نیز شورای رفاه کارکنان در صدد است تا در صورت امکان پرداخت هایی از محل اعتبارات رفاهی غیر دولتی هر سه ماه یکبار به کارکنان صورت گیرد و اخذ تعهد و دریافت سرانه حق بیمه بازنشستگان نیز بر عهده کانون بازنشستگان است و در مرحله اجرا تنها در مواردی را که کانون تایید نمایه اجرایی خواهد شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار