استاندار كردستان:

سمن ها بازوان توانمند برنامه هاي اجتماعي كشور هستند

عليرضا شهبازي گفت: با توجه به ارتباط نزديك سازمان هاي مردم نهاد با جامعه، سمن ها نقش مهمي در تحقق برنامه ريزي هاي اجتماعي دولت بر عهده دارند.

 به گزارش  سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران‌، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ عليرضا شهبازي استاندار كردستان در نشست با اعضاي سازمان هاي مردم نهاد استان كه با حضور داود اميني مشاور وزير و معاون امور سازمان هاي مردم نهاد مركز امور اجتماعي وزارت كشور در سالن دولت استانداري تشكيل شد با بيان اينكه به دليل ارتباط نزديك سازمان هاي مردم نهاد با مردم، سمن ها نقش مهمي در تحقق برنامه ريزي هاي اجتماعي دولت بر عهده دارند اظهار داشت: دولت خدمتگزار عنايت خاصي به توسعه و ارتقاي شاخص هاي فرهنگي و اجتماعي در جامعه دارد .
وي با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بين دولت و سازمان هاي مردم نهاد به عنوان اثر گذارترين نهادهاي اجتماعي كشور افزود: دولت به تنهايي قادر به اجراي برنامه هاي عظيم فرهنگي و اجتماعي در سطح جامعه نيست و حضور سمن ها در اين عرصه موجب تسريع در تحقق برنامه هاي بلند مدت اجتماعي دولت خواهد شد .
شهبازي همچنين خواستار ارتباط نزديك و عاطفي ادارات و سازمان هاي دولتي و برگزاري نشست هاي دوره اي با سازمان هاي مردم نهاد استان شد و گفت: وظيفه مسئولان و مديران اجرايي تلاش حداكثري در راستاي همكاري همه جانبه با سمن هاست كه در صورت تحقق اين مهم، تحول عظيم و مثبتي در بنيان هاي اجتماعي رخ مي دهد.
استاندار كردستان در بخش ديگري از سخنان خود استفاده از توان بالقوه سمن ها در راستاي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات را نيز مهم دانست و تصريح كرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ضمن اعلام وفاداري مردم اين خطه از ميهن اسلامي به آرمان هاي امام راحل و انقلاب باعث نا اميدي دشمنان و قوت قلب براي دوست داران نظام مي شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.