دشمن می‌خواهد مطالبات به حق مردمی را به آشوب بکشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:اکنون به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم، انتقاد منصفانه حق هر کسی است اما تفرق و شکستن جامعه کار دشمن است؛ دشمن می‌خواهد مطالبات به حق مردمی را به آشوب بکشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار داشت: ملت ایران با استکبار مبارزه کردند و این انقلاب را به پیروزی رساندند، 40 سال مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار را داشتیم، فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشته شده که جنگ 8 ساله، تحریم‌ها، ترور‌ها و هجمه‌های سنگین فرهنگی و سیاسی از جمله‌های آنان است؛ مردم پای انقلاب ایستادند و شهدای زیادی تقدیم کردند.

وی افزود: بعد از هزار و 400 سال شیعه موفق شد، این حکومت را برپا کند، این انقلاب به آسانی ایجاد نشده است که دشمن با خیال باطل فکر می‌کند از دست رفتنی است؛ با بی‌تدبیری‌ دولت‌ها در بخشی از موضوعات نارضایتی‌هایی ایجاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: مسؤولان باید صادقانه با مردم صحبت کنند، شبانه‌روز در خدمت مردم باشند، اعتماد سلب‌شده را برگردانند و به اشتباهات خود اعتراف کنند.

عسگری ادامه داد: رفتار ترامپ‌ را می‌بینید که در دروغ‌گویی رکورد زده است، فشار می‌آورد و بعد درخواست مذاکره می‌کند، رهبر معظم انقلاب این روز‌ها را می‌دیدند و اقتصاد مقاومتی را توصیه کردند اما برخی حل مشکلات را در مذاکره با دشمن می‌دیدند؛ چرا مدیران اشرافی را در پست‌های بالایی به کار می‌گیریم که درد مردم را نمی‌دانند.

وی بابیان اینکه بد انتخاب کردن تبعات دارد، اذعان کرد: اکنون به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم، انتقاد منصفانه حق هر کسی است اما تفرق و شکستن جامعه کار دشمن است؛ دشمن می‌خواهد مطالبات به حق مردمی را به آشوب بکشد، خاندان منحوس پهلوی در این اتفاق دست دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه نباید در میدان دشمن بازی کنیم، عنوان کرد: منافقین که 17 هزار نفر را ترور کردند، این روزها مدافع ملت شده‌اند، آن‌ها بنده دلار هستند اما دلسوزی از مردم می‌کنند.

عسگری با انتقاد از اینکه چرا کاری برای پاسخ به شبهات دشمن انجام نمی‌شود، تنبلی را خیانت به خون شهدا دانست و تصریح کرد:وظیفه مردم انقلابی روشنگری است زیرا دشمن در فضای مجازی جنگ روانی را ایجاد کرده است و این جنگ بیشتر از مشکلات اقتصادی است؛ چرا کاری برای پاسخ به شبهات دشمن انجام نمی‌شود، تنبلی خیانت به خون شهدا است.

وی بیان داشت: باید به صورت منطقی و عادلانه مطالبات مردم را از مسؤولان طلب کنیم، آقازاده‌ها باید پاسخگو باشند که با باندبازی سبب نارضایتی مردم شده‌اند؛ چرا با مفسدان اقتصادی مماشات می‌شود، جوان بی‌کار و کارگر بدون حقوق چگونه می‌تواند دزدی‌ها را تحمل کند؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان راهکار حل مسأله را صحبت صادقانه دولت با مردم و استفاده از نیروهای انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: باید خودباوری داشته باشیم و به دست اروپایی‌ها و غربی‌ها چشم نداشته باشیم؛ نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد؛ اما عده‌ای هنوز به دنبال مذاکره هستند.

عسگری با اشاره به این‌که مردم اصفهان نشان داده‌اند همیشه پشت انقلاب بوده‌اند، بیان داشت: شهدای اصفهان نشان از این موضوع است، عزت و استقلال مرهون خون شهدا است و باید قدردان آن‌ها باشیم؛ مراقبت از انقلاب در صحنه‌بودن مردم را می‌خواهد تا پشتوانه مردمی انقلاب به نمایش گذاشته شود.

وی حضور در مراسم روز عفاف و حجاب را مشتی به دهان دشمن عنوان و تصریح کرد: شورای هماهنگی بسترساز است و مراسم بدون حضور مردم معنی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان کرد: با هوشیاری مردم چهلمین سالگرد انقلاب را پشت سر می‌گذاریم، انقلاب بسترساز ظهور امام زمان است؛ مسؤولان باید به وظیفه خود عمل کنند و از حالا تریبون‌ها تنها برای بیان سخنان رهبر معظم انقلاب و مطالبه‌گری است.

وی در پایان یادآور شد: دو انتظار از مسؤولان داریم که اول دستاورهای نظام را در درون و بیرون کشور تبیین کنند چرا که این اتفاق تاکنون رخ نداده است و ثانیا باید کارنامه دولت‌ها ارائه شود، از مردم نیز انتظار می‌رود تحمل کنند زیرا انقلاب به ارزانی به دست نیامده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.