ساری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدام تروریستی اهواز حرکتی مذبوحانه از سوی دشمنان است/ اکنون اوضاع در اهواز کاملا آرام است

نماینده مردم اهواز گفت: اقتدار کشورمان در خاورمیانه و معادلات قدرت تروریست‌ها را برانگیخته تا دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای بزنند.


اقدام تروریستی اهواز تنها حرکتی مزبوحانه از سوی دشمنان است/ اقتدار ایران در خاورمیانه آنها را برانگیخته استعلی ساری نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدام تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح ضمن تسلیت به مردم به ویژه استان خوزستان گفت: آن کسانی که در معادلات قدرت و در خاورمیانه از قدرت ایران هراس دارند، سعی می‌کنند دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای بزنند تا به قول خودشان به توانمندی ما آسیب بزنند اما آنها نمی‌توانند.

وی تأکید کرد:‌ رژه‌های نیروهای مسلح در سرتاسر ایران اسلامی با عظمت و در سلامت کامل انجام شد و این اقدام تروریستی در اهواز هم تنها به دست افرادی فریب خورده و اجیر شده از سوی دشمنان نظام انجام شد.

ساری بیان کرد: این گونه اقدامات تروریستی توسط نیروهای امنیتی به شدت پاسخ داده شده و خواهد شد، در معادلات قدرت خاورمیانه اقتدار کشورمان دشمنان را علیه جمهوری اسلامی ایران برانگیخته و اکنون شاهدیم آنها به این گونه اقدامات مزبوحانه دست می‌زنند.

نماینده مردم اهواز تأکید کرد: اکنون اوضاع در اهواز کاملا آرام است و مردم با محکوم کردن این اقدام تروریستی و به خاک و خون کشیده شدن عده‌ای از ایرانیان همچنان در کنار این نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار