جزئیات دقیق درباره سرنگونی هواپیمای روسیه در سوریه فردا منتشر می‌شود

وزارت دفاع روسیه فردا، یک‌شنبه گزارش دقیق از رویدادهای منجر به سرنگونی هواپیمای روس حین حمله رژیم صهیونیستی به لاذقیه در سوریه را منتشر خواهد کرد.

جزئیات دقیق در خصوص سرنگونی هواپیمای روسیه در سوریه فردا منتشر می شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد فردا 23 سپتامبر [اول مهر] جزئیات دقیق و مفصل در خصوص سرنگونی هواپیمای نظامی روس را منتشر خواهد کرد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «جدول زمانی از دقیقه به دقیقه تراژدی که منجر به سرنگونی هوایپمای نظامی ایلوشن -20 روسیه در سوریه شد، فردا یکشنبه 23 سپتامبر منتشر می شود.»

«این جدول زمانی با استفاده از اطلاعات عینی از سامانه رادیویی مربوط به نمایشگر شرایط آسمان سوریه در 17 سپتامبر و اقدام نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه محل حادثه ثبت شده و منتشر خواهد شد.»

وزارت دفاع روسیه سه شنبه گذشته اعلام کرد همزمان با تجاوز  دوشنبه‌ شب جنگنده‌های اسرائیلی به لاذقیه، یک هواپیمای نظامی روسی ایلوشین با 15 سرنشین با شلیک اشتباهی سوریه سرنگون شد. مسکو حمله هوایی اسرائیل به لاذقیه را علت سرنگونی هواپیمای روسی دانسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار