محصولات جدید مایکروسافت معرفی شدند +فیلم

شرکت مایکروسافت شب گذشته با برگزاری مراسمی در شهر نیویورک Surface Pro 6، لپتاپ Surface 2 و دیگر محصولات جدید خود را معرفی کرد.

محصولات جدید مایکروسافت معرفی شدند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته بالاخره اتفاقی که علاقمندان به دنیای فناوری منتظر آن بودند، روی داد و مایکروسافت طی مراسم خود در شهر نیویورک محصولات جدید خود را معرفی کرد. مهمترین محصولاتی که این کمپانی معرفی کرد، Surface Pro 6 و لپتاپ Surface 2 بود که امسال در کنار رنگ‌های دیگر، رنگ مشکی مات هم به آن اضافه شده است. اما این دو تنها محصولات جدید مایکروسافت برای این رویداد مهم نبودند. مایکروسافت در این مراسم Studio 2 و هدفون جدید Surface را هم معرفی کرد.

Surface Pro 6

Surface Pro 6 دارای پردازنده نسل هشتن ساخت شرکت اینتل است و برای خنک نگه داشتن سیستم از سیستم‌های خنک کننده بهبودیافته داخلی استفاده می‌کند. این سیستم خنک کنندگی و پردازنده نسل هشتم اینتل به این معناست که کاربران به راحتی می‌توانند از چهار هسته پردازنده استفاده کنند و مایکروسافت ادعا کرده است که Surface Pro 6 تا 67 درصد سریعتر از نسل گذشته خود است.

گفته می‌شود باتری این دستگاه قادر است آن را تا 13.5 ساعت روشن نگه دارد. وزن این دستگاه فقط 453 گرم است و دارای همان نمایشگر نسل گذشته خود به اندازه 12.3 اینچ است. حافظه رم این دستگاه تا 16 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و یک هارد SSD با ظرفیت یک ترابایت برای آن در نظر گرفته شده است. متأسفانه چیزی که در این نسخه از Surface تغییر نکرده طراحی بیرونی آن است و کاملا شبیه نسل‌های قبلی Surface Pro است. این یعنی Surface Pro 6 پورت USB-C نخواهد داشت.

قیمت Surface Pro 6 برای نمونه دارای پردازنده Core i5 از 899 دلار آغاز می‌شود و در تاریخ 16 اکتبر روانه بازار می‌شود. مایکروسافت از روز گذشته پیش فروش این دستگاه را آغاز کرده است.

در ادامه ویدئوی معرفی رسمی Surface Pro 6 را مشاهده کنید.

Surface Laptop 2

مایکروسافت در کنار معرفی تبلت بسیار قدرتمند خود، شب گذشته در مراسم نیویورک خود Surface Laptop 2 را نیز معرفی کرد. بر اساس ادعای مایکروسافت، Surface Laptop 2 قرار است 85 درصد سریعتر از نسخه نسل اول خود باشد. این لپتاپ هم با پردازنده نسل هشتم اینتل توانسته است این قدرت را داشته باشد. این لپتاپ همچنین باریکترین صفحه نمایش میان لپتاپ‌های جهان را دارد.

سخت‌افزار این لپتاپ درست شبیه اولین Surface Laptop است در نتیجه این رایانه همراه هم دارای پورت USB-C نیست. صفحه نمایش Surface Laptop 2 دارای اندازه 13.5 اینچ است اما حال، این نمایشگر نسبت تصویر 1500:1 دارد. مایکروسافت در معرفی این لپتاپ اعلام کرد باتری این دستگاه قادر خواهد بود آن را تا 14.5 ساعت روشن نگه دارد. با طراحی خوب کیبورهای Surface Laptop 2 تایپ کردن با آن کم سر و صداتر از نسل قبلی آن خواهد بود.

Surface Laptop جدید در 16 اکتبر روانه بازار می‌شود و پیش‌فروش آن با قیمت پایه 999 دلار از شب گذشته آغاز شده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی این لپتاپ کارآمد مایکروسافت را مشاهده کنید.

Surface Studio 2

شرکت مایکروسافت پس از معرفی محصولات اصلی خود به سراغ محصولات جدید دیگر این شرکت هم رفت. Surface Studio 2 یکی از محصولاتی بود که توانست طرفداران زیادی برای خود جذب کند.

Surface Studio 2 از نظر طراحی - همانند محصولات دیگر معرفی شده در این مراسم - کاملا شبیه نسل گذشته خود است اما سریعترین Surface تا به اینجای تاریخ خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 38 درصد روشن‌تر از نسل گذشته آن است. کنتراست آن هم 22 درصد بهبود بخشیده است. نمایشگر Surface Studio 2 از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

Studio 2 دارای کارت گرافیک نسل بعدی Nvidia یعنی نسل Pacal است و در آن از کارت گرافیک RTX استفاده نشده است و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 2 ترابایت خواهد بود. قیمت این دستگاه از 3هزار و 499 دلار آغاز خواهد شد و پیش فروش آن از شب گذشته آغاز شده است.

در ادامه ویدئوی معرفی Surface Studio 2 را مشاهده کنید.

Surface Headphones

محصولاتی که تا به اینجا معرفی شده‌اند، محصولاتی بودند که سال‌های پیش نسل‌های قبلی آن‌ها معرفی شده بودند اما مایکروسافت امسال یک دستگاه دیگر به خط تولید محصولات خود اضافه کرده است. Surface Headphones محصول جدیدی هستند که مایکروسافت به خط تولید خود اضافه کرده است. این دستگاه هدفون بلوتوثی است که با کنسل کردن صدا در 13 لایه صدای محیط را به خود وارد نمی‌کند.

این هدفون بلوتوث با دستیار صوتی Cortana ساخت مایکروسافت کار می‌کند. Surface Headphones دارای 4 میلیمتری، 4 میکروفون عادی و 4 میکروفون نویز کنسلینگ است. این هدفون‌ها 350 دلار قیمت دارند و در اواخر امسال به فروش خواهند رسید.

در ادامه ویدئوی معرفی هدفون نویز کنسلینگ مایکروسافت به Surface Headphones را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: پنج دلیل بسیار مهم برای آن که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل را نخرید!


انتهای پیام/

محصولات Surface مایکروسافت معرفی شدند +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار