خاطره جالب حاج حسین یکتا از شهید حججی +فیلم

خاطره‌ای کوتاه اما تلخ در خصوص شهید محسن حججی از زبان حاج حسین یکتا جانباز و راوی دفاع مقدس و جهادگر نام آشنا را مشاهده می‌کنید.

خاطره جالب حاج حسین یکتا از شهید حججی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرور خاطرات شهدا و رفتار و عملکرد آن‌ها در زندگی، درس‌های مهمی است که برخی از راویان به نام و مشهور در میان مردم گویی مسئولیت آن را پذیرفته اند تا این داستان ها بتواند الگوی شایسته و مناسبی برای سایرین و به ویژه جوانان باشد.

شهید حججی در اواسط مرداد ماه سال ۹۶ در سوریه  نخست از ناحیه کتف و پهلو تیر خورده و به شدت مجروح می‌شود و پس از آن به اسارت نیروهای داعش در می‌آید و توسط کوردلان خبیث و اسلام ستیز داعش به شهادت می‌رسد.

دوستان و خانواده شهید محسن حججی همواره از مهربانی و خوش قلبی این شهید مدافع حرم صحبت و از شهادت به عنوان تنها آرزوی او یاد می‌کنند.

در فیلمی که در ادامه آمده است، خاطره‌ای کوتاه اما تلخ و دردناک را در خصوص شهید محسن حججی شهید مدافع حرم از زبان حاج حسین یکتا جانباز و راوی دفاع مقدس و جهادگر نام آشنا می‌بینید و می‌شنوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
ای جوانان این شهید وشهدای دیگر الگوی زندگی خود قرار دهید که با بصیرت را انتخاب کردن واز اسلام و قران و ولایت از سر گذشتند تا اسلام زنده بماند ای جوانان با بصیرت باشید در عصر حاضر . روح شهید شاد باد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
یاد و خاطره شهیدان را گرامی می داریم وظیفه ما تحقق آرزوی آنهاست عدالت باید در همه جنبه ها در کشور به روشنی و کاملا محسوس دیده شود عدالت شعار نیست بلکه مثل قلب خون را پمپاژ می کند و به همه قسمت های بدن می رساند و عدالت ایجاد انگیزه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
روحشان شاد
آخرین اخبار