انتشار اطلاعات کاملاً شخصی برخی مقامات آلمانی در اینترنت

هکر‌ها با حمله وسیع به اطلاعات شخصی مقامات آلمانی، بخش عمده‌ای از این اطلاعات را در اینترنت منتشر کردند.

انتشار اطلاعات کاملاً شخصی برخی مقامات آلمانی در اینترنتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هکرها با حمله وسیع به اطلاعات شخصی مقامات آلمانی، بخش عمده ای از این اطلاعات را در اینترنت منتشر کردند.

در این حمله سایبری که تا آخر اکتبر 2018 (اوایل آبان ماه) ادامه داشته، هکرها اطلاعات کاملا شخصی مقامات سیاسی و برخی دیگر از افراد سیاسی و رسانه‌ای آلمان را شامل اطلاعات کارت اعتباری، چت‌های خانوادگی، اطلاعات هویتی شامل کارت‌های شناسایی، شماره تلفن و آدرس افراد، عکس‌های خانوادگی، صورتحساب‌های مالی و رمزهای ایمیل‌ها را سرقت و در اینترنت منتشر کرده‌اند.

بنا به گزارش روزنامه بیلد آلمان، نام فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس‌جمهور آلمان، زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه سابق آلمان و 33 خبرنگار شبکه تلویزیونی سراسری آلمان (آ اِ دِ)، در میان افرادی که اطلاعاتشان سرقت شده است، دیده می‌شود.

در محافل امنیتی گمانه‌زنی‌ها به سمت چین و روسیه متوجه است، به ویژه اینکه در میان احزابی که اطلاعات اعضایشان به سرقت رفته است حزب راستگرای افراطی آلمان به چشم نمی‌خورد. این احتمال داده شده که روس‌ها از طریق همکاری با این حزب دست به این کار زده‌اند.

روزنامه بیلد در گزارش خود آورده است اطلاعات منتشر شده تنها می‌تواند جزء کوچکی از حجم اطلاعات به سرقت رفته باشد.

405 نماینده مجلس فدرال، ایالتی و عضو پارلمان اروپا از اتحادیه احزاب مسیحی، 294 نفر از مقامات سیاسی حزب سوسیال دموکرات، 105 نفر از اعضای حزب سبزها، دستکم 82 نفر از اعضای حزب چپ‌ها و 28 نفر از اعضای حزب لیبرال‌ها تاکنون به عنوان قربانیان این حمله هکری شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس س
۲۳:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم ؛ امکان دارد برای این موارد باشد.الف -تحریک المان و در کل اتحادیه اروپا بر علیه چین و روسیه بدلایل گوناگون ب- عقب نشینی امریکا از سوریه ج- واگذاری اس ۳۰۰ به سوریه توسط روسیه د - حمایت مرکل از مکرون برای ایجاد ارتش اروپائی ه - تخریب بعضی احزاب در المان که منافع صهیونیستها را کمتر تأمین میکنند و - تهدید نخبگان ابزاری و فکری در المان و اروپا .... بررسی کاملتر این موارد می تواند تحلیل دقیقتر ی در اختیار ما بگذارد لاحول ولا قوه الا بالله
آخرین اخبار