مرگ غم‌انگیز ۵ کودک در تصادف مرگبار خودروها در آمریکا + عکس و فیلم

در پی تصادف مرگبار خودروی حامل کودکان با دو کامیون در شمال فلوریدا، ۷ نفر از جمله ۵ کودک که راهی اردوی دانش‌آموزی بودند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند، در پی تصادف مرگبار خودروی حامل کودکان با دو کامیون در شمال فلوریدا، ۷ نفر از جمله ۵ کودک که راهی اردوی دانش‌آموزی بودند، جان خود را از دست دادند.

مرگ غم‌انگیز ۵ کودک در تصادف مرگبار خودروها در آمریکا

یک دستگاه خودروی حامل کودکان از منطقه «اَوُیلس پاریش»  عازم آلاچوا بود که در جنوب گینسویل در فلوریدا با دو کامیون به شدت برخورد کرد.

در این حادثه پس از برخورد خودروی حامل کودکان با کامیونی از روبرو در خطوط شمالی بزرگراه، خودروی ون با حفاظ‌های کناره جاده و همچنین کامیون دیگری برخورد کرد و واژگون شد.

در پی بروز این حادثه کامیون دیگری نیز پس از برخورد با مسافرانی که از داخل خودرو‌ها به بیرون پرتاب شده بودند سبب پراکنده شدن بنزین روی زمین و آتش گرفتن محل حادثه جاده شد. دراین حادثه دستکم ۸ نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

وینی دویتا، راننده یکی از خودرو‌ها گفت: اگر به محض شنیدن صدا ناگهان ترمز می‌گرفتم خودم هم در آن تصادف گرفتار شده بودم و چه بسا ظرف ۱۵ تا ۲۰ ثانیه با جهنمی از آتش روبرو می‌شدم.

مرگ غم‌انگیز ۵ کودک در تصادف مرگبار خودروها در آمریکا
تصویری از کودکان قربانی این حادثه که در بین کاربران آمریکایی دست به دست می‌شود

این حادثه همچنین سبب بسته شدن بخش‌هایی از بزرگراه و تاخیر گسترده در کریدور شلوغ شمال به جنوب در فلوریدا شد. گفته می‌شود مسئولان راهسازی توانستند بخش‌هایی از راه‌های مناطق شمالی فلوریدا را بازگشایی کنند اما هنوز بخش اصلی بزرگراه مسدود است.

پس از گذشت چندین ساعت هنوز بخش‌های بزرگی از بزرگراه با آوار و نخاله‌ها و همچنین تکه‌هایی از خودرو‌های تصادف کرده و اموال مسافران پوشانده شده است. یک فروند بالگرد به سرعت به منطقه اعزام شد تا قربانیان احتمالی را به مناطق امن‌تری منتقل کند.

وی افزود، به رغم اینکه تاکنون حوادث انفجار و آتش‌سوزی مهیبی در اینگونه مناطق شنیده و دیده شده است، اما حرارت آتش‌سوزی در این تصادف بسیار وحشت‌آور بود.

دویتا همچنین خاطر نشان کرد، از ژانویه ۲۰۱۲ که ۱۱ نفر بر اثر وقوع تصادف مرگبار ناشی از پایین آمدن مه و دود در بزرگراه جان خود را از دست دادند، این حادثه بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۵ دی ۱۳۹۷
خدا به پدرو مادرش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۷
آخی ! طفلک ی ها . خطاب به پدر و مادر این کودکان : ما را در غم خود شریک بدانید . خیلی سخته جدا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۷
پسر من رو الان شیش ماهه بردن کانادا اسمشو نوشتن میگه وقتی میبرن اردو برا هر سه دانش آموز یه نفر دنبالشون میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۷
فاجعه وحشتناکیه
خدا به داد پدر و مادراشون برسه
این مصیبتا رو خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
آخرین اخبار