عکس نوشت‌ هایی برای روایت چهل‌ سالگی انقلاب

چله انقلاب کبیر عنوان هشتگی است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار است همراه با طراحی عکس نوشته‌هایی ضمن بیان جنایات پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان می‌کند.

#چله_انقلاب_کبیر|به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنگاره‌ها و کتاب‌های خاطره شخصیت‌ها و مقامات همواره یکی از جذاب‌ترین سبک‌های نوشتاری بوده که مخاطبان خاص خود را دارد. در تاریخ معاصر کشورمان نیز از  این دست منابع اطلاعاتی به عنوان گواهی از برگ‌های تاریخ در  کشورمان کم نیست.

همزمان به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پویش #چله_انقلاب_کبیر فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپین در تلاش است تا با استناد به کتب و نقل‌قول‌های معتبر جنایات و پلیدی‌های رژیم پهلوی و خیانت‌های آنان پیش از انقلاب اسلامی را بازخوانی کند. از این راه قرار است ذره‌ای از توطئه‌ها و دشمنی‌های انجام شده علیه انقلاب اسلامی بیان شود. در ادامه و تا زمان فرا رسیدن سالروز انقلاب قرار است تعدادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب #عکس_نوشته‌ها و پوسترهایی با هشتگ‌های #چله_انقلاب_کبیر و #چهره_واقعی_پهلوی به اشتراک گذاشته شود.

در یکی از این عکس‌نوشته‌ها طراح با استناد به یکی از کتاب‌های خاطره که نویسنده آن نگاه تحلیلی و گاه انتقادی به برخی مسائل پیش از انقلاب به ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی حکومت پهلوی دوم دارد، به دو هزار کارمند آمریکایی اشاره کرده که حقوق ماهانه خود را از ایران دریافت می‌کردند، اشاره کرده است.

#چله_انقلاب_کبیر|

در عکس‌نوشته‌های دیگر نیز طراح با استناد به نقل‌قول‌هایی معتبر پوسترهایی را طراحی و با هشتگ #چله_انقلاب_کبیر به اشتراک گذاشته است. در ادامه و در روزهای آینده می‌توانید این عکس نوشته‌ را دنبال کنید.

#چله_انقلاب_کبیر|

#چله_انقلاب_کبیر|

#چله_انقلاب_کبیر|

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۲:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
زیبا بود