اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

پیمان یوسفی مجری «ورزش و مردم» شد

برنامه «ورزش و مردم» از این هفته با اجرا و تهیه‌کنندگی پیمان یوسفی روی آنتن می‌رود.

پیمان یوسفی مجری «ورزش  و مردم »شدپیمان یوسفی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پخش برنامه «ورزش و مردم» گفت: از این هفته برنامه «ورزش و مردم» روزهای جمعه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

وی ادامه داد: اجرا و تهیه کنندگی این برنامه بر عهده خودم است. تلاش مدیران این بود که نام این برنامه حفظ شود؛ چرا که برنامه «ورزش و مردم» قدمت ۴۰ ساله دارد.

یوسفی عنوان کرد: اجرای این برنامه مسئولیت بزرگی به گردن من است. امیدوارم بتوانم در این کار موفق باشم. یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع همواره در این برنامه زنده خواهد بود.

گفتنی است بعد از درگذشت بهرام شفیع مجری برنامه «ورزش و مردم»، نام امیراقبال شفیع (فرزند مرحوم بهرام شفیع)، پیمان یوسفی و حتی جواد خیابانی به عنوان مجری جدید ذکر شده بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا شریفلو از ساوه
۲۱:۲۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باسلام خدمت مجری خوب برنامه ورزش و مردم،بسیاری از تاکتیک و تکنیک های فوتبال را به صورت کاملا علمی تجربه دارم،تکنیک زدن ضربه های ایستگاهی و پنالتی،تکنیک حفظ توپ زمانیکه نسبت به حریف بلحاظ نتیجه برتر هستیم،آنالیزهای دقیق و موثر برای تقویت حمله درمقابل ضدحمله حریف و....بسیار علاقمندم که آموخته های فوتبالی خود را با کارشناسان فوتبال به اشتراک بگذارم نا در جهت ارتقای سطح کیفی بازیکنان تیم های پایه و...سهیم باشم،درصورت امکان ایجانب رابه برنامه ورزش و مردم دعوت نمائید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۷
سلام ،

مبارک است ،

برنامه را حتما با همان نام سابق و روش سنتی سابق ادامه دهید