قضاوت امامی در لیگ کشتی هند/ امید‌های بجای بزرگسالان در جام جهانی کشتی آزاد

محمد ابراهیم امامی داور المپیکی کشورمان برای قضاوت در لیگ برتر کشتی هند دعوت شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی هند با ارسال دعوتنامه‌ای از محمد ابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور و داور المپیکی کشتی ایران برای قضاوت در لیگ این کشور دعوت کرد.

بر این اساس امامی در صورت موافقت شورای برون مرزی اواخر این هفته عازم کشور هند می‌شود تا در مسابقات لیگ کشتی این کشور که با حضور کشتی گیران مطرح هندی و کشتی گیران عنوان دار خارجی برگزار می‌شود، قضاوت کند.

تیم ملی کشتی آزاد امید در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کند

پس از برگزاری نشست مشترک حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون با اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و سرمربی تیم ملی امید و با بررسی صورت گرفته مقرر شد با توجه به درخواست علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی امید، این تیم به نمایندگی از کشتی ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ روسیه شرکت کند.

قرار است پس از هماهنگی میان کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و امید، ترکیب تیم اعزامی برای حضور در جام جهانی اعلام شود.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در یاکوتسک روسیه برگزار خواهد شد.

تست آمادگی جسمانی تیم ملی کشتی آزاد در محل آکادمی ملی المپیک

تست آمادگی جسمانی تیم ملی کشتی آزاد روز پنج شنبه هفته جاری در محل آکادمی ملی المپیک انجام می‌شود. مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران آغاز می‌شود.

بر این اساس با نظر کادر فنی، ملی پوشان صبح روز پنج شنبه با حضور در محل آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی خواهند داد.

قطعی شدن حضور ۶ تیم خارجی در کشتی فرنگی جام تختی

تاکنون حضور ۶ تیم در سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی قطعی شده است. حضور تیم‌های چین، قزاقستان، کرواسی، صربستان، ارمنستان و فلسطین برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی قطعی شده است و به احتمال فراوان چند کشور مطرح کشتی جهان نیز تا روز‌های آینده حضور خود را برای شرکت در این رقابت‌ها قطعی خواهند کرد.

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۴ و ۵ بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مهم کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار