زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود پیش از بازی با عراق را عصر فردا برگزار می‌کند.

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که پس از ۲ برد متوالی مقابل یمن و ویتنام با تفاضل گل مثبت ۷ و کسب ۶ امتیاز صدرنشین گروه چهارم هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، عصر امروز (یکشنبه) برای برگزاری آخرین دیدار خود در مرحله گروهی این مسابقات از ابوظبی به دبی رفت.

تیم ملی ایران هم اکنون در هتل هیلتون دبی اقامت دارد و قرار است نخستین تمرین تاکتیکی شاگردان کارلوس کی روش پیش از بازی با عراق از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) در زمین تمرینی ورزشگاه الوصل این شهر برگزار شود.

بازیکنان ذخیره تیم ملی پس از بازی با ویتنام به زمین کریکت ابوظبی رفته و تمرین عرق گیری برگزار کردند و صبح امروز پیش از عزیمت این تیم به دبی هم تمام بازیکنان تمرین سبکی را در هتل روتانا پارک ابوظبی در دستور کار قرار دادند.

دیدار تیم‌های ایران و عراق از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۲۶ دی به وقت امارات (۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می‌شود و برنده این بازی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های B ،E و F می‌رود.


بیشتر بخوانید:

رکورد جدید شاگردان کی روش در قاره کهن

ایران ۲ - ویتنام صفر/ خیز شاگردان کی روش برای قهرمانی در آسیا + حاشیه ها، فیلم و تصاویر

تیم ملی فوتبال ویتنام از قدرت ملی پوشان ایران بی‌خبر است

برنامه هشتمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹


انتهای پیام/

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار