جزئیات دومین جلسه دادگاه پرونده تصادف مهدی قائدی

دومین جلسه رسیدگی به پرونده تصادف بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تصادف مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال در بوشهر و مرگ احمدرضا شاکر امروز «چهارشنبه» با حضور خانواده‌های طرفین برگزار شد که باز هم حکمی از سوی قاضی دادگاه صادر نشد و ادامه بررسی این پرونده به جلسه‌ای دیگر موکول شد.

در این جلسه که مصادف با سالگرد فوت احمدرضا شاکر بود، مهدی قائدی به همراه وکیل خود خواهان بخشش از سوی خانواده شاکر شدند که در نهایت مادر مرحوم احمدرضا شاکر حاضر به دادن رضایت نشد تا ادامه روند بررسی پرونده به جلسه‌ای دیگر موکول شود.

خانواده مرحوم احمدرضا شاکر قصد دارند این پرونده روال قانونی خود را طی کند و حکم نهایی و قانونی توسط مقامات قضایی اجرا شود.


بیشتر بخوانید:

پیام عجیب مهدى قائدى و واکنش مادر مرحوم شاکر

نیمار ایرانی زیر ذره بین پزشک استقلال

نوبت بعدی دادگاه مهدی قائدی مشخص شد


انتهای پیام/

حضور بازیکن استقلال در دادگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۵:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بعد میگین سلکبریتی ها فلانند.ایا درج خبربرای یک فرد ۱۶ساله که یه نفر را به کشتن داده اینقد مهمه که مردم باید آگاه بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
قائدی بددن گواهینامه در حالت مستی با سرعت غیر مجاز باعث قتل یک نفر و مجروح شدن چند نفر دیگه شده امیدوارم قاضی پرونده حکم عادلانه ای در موردش صادر کنه و به سزای اعمالش برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
شما اونجا بودی دیدی؟
Belgium
ایرانی
۱۶:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آخه تو از کجا اینقدر مطمئن هستی وحکم صادر می کنی . قاضی جرأت .ندارن به این زودی حکم صادر کنند و لی شما این جوان رو تا پایه دار هم بردی .رفیق بودن اگر باهاش رفاقت نمی‌کرد همین پدر و مادر احمد رضا می‌گفتند که طرف فوتبالیست شده و خودشو میگیرد . رفاقت و جوانی بهای زیادی دارد که بنوعی همه ما پرداخت می‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Hani
۱۹:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اقای سید ایرانی ، ایشونم میگن امیدوارم ، حکمی صادر نکردن ، همین که این بچه اول منکر پشت فرمون بودن شده بود ولی الان خواهان بخشش هست خودش گویای همه چی هست ، یا خیلی ردی یا خودتو به ... ، دیگه سیا نمایی جلوی قاضی دادگاه جواب نمیده ، در هر صورت امیوارم تنبیه بشه جوری که بشینه سر جاش ازین به بعد اینا هم در نهایت .. ، گزچه از اخلاق و ظاهرش معلومه حالا حالاها کار داره تا ۲۰ سالش بشه !!