روستاهای«ویر» و «یوسف آباد» استان زنجان در مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

روستاهای«ویر» و «یوسف آباد» از استان زنجان به مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافت.

روستاهای«ویر» و «یوسف آباد» استان زنجان در مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پس از سه مرحله داوری از میان ۱۴۰۶ روستای شرکت کننده از تمامی استان‌های کشور در پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران ۵۹ روستا و منطقه عشایری از ۲۱ استان کشور به مرحله نهایی این جشنواره رسیدند و برای کسب ۱۰ روستای برگزیده این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در بخش استمرار، ۲۱ روستا‌ها و مناطق عشایری برگزیده چهار دوره قبل این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت و یک روستا به عنوان برگزیده برگزید‌ها از سوی هئیت داوران این جشنواره انتخاب خواهد شد.

داوری مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل سالن جلسات دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و روستا‌ها و مناطق عشایری برتر انتخاب خواهند شد.

از مهمترین ملاک‌های داوری آثار و مستندات این دوره می‌توان میزان تناسب برنامه ­های اجرا شده با نیاز‌های محلی، ارزش‌های دینی و ملی، مشارکت و جذب طیف گسترده مخاطبان به‌ ویژه زنان و کودکان و نوجوانان در برنامه‌های کتابخوانی، میزان اثر بخشی فعالیت‌های ترویجی و کتابخوانی اجرا شده در گسترش کتابخوانی، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های اجرا شده، قابلیت الگوبرداری، گسترش و اجرایی شدن برنامه‌های روستا در دیگر مناطق و روستا‌ها و انسجام و پیوستگی برنامه‌ها اشاره کرد.

روستا‌های «ویر» و «یوسف آباد» هم از استان زنجان به مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب راه یافته است.
انتهای پیام/ن
 
 

دو روستای استان زنجان  در مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.