فتاحی: من مقصر قطعی برق ورزشگاه غدیر بودم؟/ عادت کرده ام از استقلالی و پرسپولیسی فحش بخورم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: دنبال تضییع حق هیچ تیمی نیستیم اما آیا من مقصر قطعی برق ورزشگاه غدیر بودم؟

سعید فتاحی رئیس کمیته  مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عصبی بودن ایرج عرب (سرپرست باشگاه پرسپولیس) و برخی بازیکنان این تیم مانند سید جلال حسینی پس از شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان و اظهاراتی که علیه سازمان لیگ و خودش درباره نقششان در این شکست مطرح شده است، اظهار کرد: من به این مسائل عادت کرده ام و امثال ایرج عرب و سید جلال حسینی همان‌هایی هستند که سر ماجرای سوپرلیگ نسبت به عملکرد سازمان لیگ به به و چه چه می‌کردند. به زودی سازمان لیگ درباره اتفاق‌های بازی فولاد و پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند تا مشخص شود ما دنبال تضییع کردن حق هیچ تیمی نیستیم.

او ادامه داد: برق منطقه‌ای که ورزشگاه غدیر اهواز در آن قرار گرفته است در فاصله حدود یک ساعت و نیم مانده به آغاز بازی قطع شد و آیا در این موضوع هم من مقصر هستم؟ چرا بازیکنان فولاد به قطعی برق رختکنشان اعتراض نکردند. قرار بود به دلیل همین قطعی برق بازی فردا برگزار شود، اما به درخواست پرسپولیس احترام گذاشته و پای کار ماندیم تا این دیدار با دقایقی تاخیر شروع شود، اما اکنون همه کاسه کوزه‌های شکست تیمشان را گردن من می‌اندازند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: واقعا برای من مطرح شدن چنین مسائلی جالب است. شاید هم سید جلال به دلیل خستگی و عصبی بودن ناشی از شکست چنین حرف‌هایی می‌زند.

فتاحی درباره اینکه در فضای مجازی برخی مباحث مطرح شده که برق ورزشگاه قطع نبوده بلکه سعید فتاحی دستور داده فیوز‌های رختکن را بزنند تا برق رختکن برود، بیان کرد: درباره افرادی که چنین حرف‌هایی می‌زنند دیگر نمی‌دانم چه بگویم. چگونه امکان دارد برای بازی‌ای که این همه برنامه ریزی انجام شده است بگوییم فیوز را بزنید. هرکسی ادعا می‌کند برق‌های ورزشگاه عمدی قطع شده است مدرک رو کند.

او درباره دلیل نگه داشتن اتوبوس تیم پرسپولیس بیان کرد: زمانیکه اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه رسید من به برانکو این موضوع را گفتم و از او درخواست کردم تیمش را برای لحظاتی در اتوبوس نگه دارد تا برق‌ها بیاید، اما با طولانی شدن قطعی برق از بازیکنان پرسپولیس و البته فولاد درخواست کردم از اتوبوس پیاده شده و روی نیمکت بنشینند. لحظاتی بعد هم ۲ تیم به رختکن رفتند. زمانیکه بازیکنان پرسپولیس و فولاد به رختکن رفتند تنها ۵ دقیقه برق‌ها قطع بود. در چنین وضعیتی خود برانکو درخواست کرد بازی دقایقی با تاخیر برگزار شود که ما هم بازی را ۱۵ دقیقه عقب انداختیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اظهار داشت: تا الان استقلالی‌ها به من فحش داده و می‌گفتند پرسپولیسی هستم، اما اکنون پرسپولیسی‌ها فحشم می‌دهند!


بیشتر بخوانید:

بازی پرسپولیس و فولاد لغو نمی شود

فتاحی: بازی را به خاطر تماشاچیان لغو نکردیم/ پرسپولیس جریمه می‌شود

فتاحی: استقلال باید ۳ ماه پیش از شروع لیگ به تاریخ دربی اعتراض می‌کرد/ سرمربی جدید تیم ملی باید با برنامه سازمان لیگ کار کند


انتهای پیام/

اظهارات سعید فتاحی در خصوص حواشی دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۲:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
چرابازیکن های بقیه تیم ها با کوچکترین اظهار نظری محروم می شوند.اما برای پرسپولیس ماجرا جور دیگه ای هست . راستی سپید رود چطوری باخت از پرسپولیس.l
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
به عنوان یک علاقمند به فوتبال خیلی علاقه دارم بدانم که چرا یک تیم خاص ، خود را محق می داند هر طور شده ببرد؟ و اگر هم باخت زمین و زمان و داور و لیگ و کره ماه و کره اورانوس را مقصر بداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
شما پرسپولیسی نیستی ماست سیاهه پراید هم بهترین ماشین دنیاست.
آخرین اخبار