هافبک پرسپولیس دیدار مقابل استقلال خوزستان را از دست داد/ زمان تمرین فردا سرخپوشان اعلام شد

احمد نوراللهی به دلیل دریافت کارت زرد مقابل فولاد خوزستان، دیدار با شاگردان کریم بوستانی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان افشین قطبی در فولاد به پیروزی ۲ بر یک رسیدند.

مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا گل‌های فولاد را به ثمر رساندند و کمال کامیابی نیا نیز برای پرسپولیس گلزنی کرد. شکست مقابل شاگردان قطبی، نخستین باخت پرسپولیس در لیگ هجدهم بود.

در دقیقه ۷۱ این مسابقه، احمدنوراللهی از رضا کرمانشاهی، داور این مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا ۴ کارته شود و بازی بعدی تیمش را از دست دهد. بر همین اساس هافبک ملی پوش سرخپوشان در بازی با استقلال خوزستان که در هفته هجدهم لیگ برتر برگزار می‌شود، غایب خواهد بود.

همچنین قرار است کاروان پرسپولیس تا دقایقی دیگر از اهواز راهی تهران شود و با توجه به دیر رسیدن بازیکنان پرسپولیس به تهران به همین دلیل، زمان تمرین فردای سرخ‌پوشان تغییر کرد. تمرین فردای شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد تا اولین تمرین بعد از باخت مقابل فولاد خوزستان برگزار شود.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده شهر خودرو دوم است و شاگردان یحیی گل محمدی سوم هستند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان برود.


بیشتر بخوانید: 

فولاد خوزستان ۲ - ۱ پرسپولیس / سرخپوشان به سرمربی خودشان باختند/ امپراطور در دعوای خانوادگی پروفسور را مات کرد

بازی پرسپولیس و فولاد لغو نمی شود

چرا برانکو در پرسپولیس محبوب است؟

مصاف شاگردان قطبی و برانکو در اهواز / ژنرال به دنبال بازگشت به صدر جدول


انتهای پیام/

نوراللهی دیدار با استقلال خوزستان را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار