گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در گیلان

یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در ۵ شهر گیلان برپا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یادواره ۲۲۴ شهید کوچصفهان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مسجد جامع این بخش برگزار شد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم یادواره ۲۲۴ شهید دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم کوچصفهان ،گفت: شهدا با ترسیم مسیر عزت و سربلندی، به ما آموختند که باید برای حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب از جان بگذریم و در مقابل استکبار و دشمنان کشور ایستادگی کنیم.

وی، با اشاره به توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان برای دفاع از کیان ایران اسلامی، افزود: آسمان ایران بهترین و امن‌ترین مسیر عبور هوایی در خاورمیانه است و ۶۰ میلیون مسافر خارجی امسال از فراز ایران گذشتند.

همچنین در این یادواره شهدا، حجت الاسلام والمسلمین حکیمی گیلانی، امام جمعه کوچصفهان نیز گفت:یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبیین روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

سرتیپ پاسدار سعید جوانی، فرمانده قرارگاه فدک کشور نیز در یادواره ۳۸ شهید دهستان خرارود شهرستان سیاهکل گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی برای حفظ روحیه ایثار و ظلم ستیزی ملت شریف ایران است و هرگز کمرنگ نخواهد شد.

یادواره گرامیداشت شهدای حادثه اخیر تروریستی سیستان و بلوچستان در رودسر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه رودسر در این مراسم معنوی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی ار عاملان این جنایت خواهند گرفت و این حوادث تاثیری در اراده پولادین مردم ایران برای مقابله با تروریست‌ها و دشمنان نخواهد داشت.

سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم گرامی داشت سردار شهید موسوی نخستین فرمانده سپاه رودبار و طلبه شهید مجتبی انصاری در مسجد دوگاهه رودبار با اشاره به عاقبت اندیشی شهدا برای صیانت از انقلاب، گفت: همه باید تلاش کنیم با صبر و پایداری جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیریم.

همچنین، سردار حمزه فلاح، جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در یادواره شهدای روستای معاف امندان صومعه سرا گفت: ولایت مداری، ایمان به خدا، خودباوری و همت رزمندگان رمز پیروزی آنان در دوران دفاع مقدس بود.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری یادواره شهدا در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.