سامانه ارتباط آسان با فرماندار زرند،راه اندازی شد

در جلسه شورای اداری شهرستان زرند سامانه ارتباط آسان با فرماندار ، رسما راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در سال ۱۳۹۷ که با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، حسین امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ، سید مهدی قویدل دادستان، رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار برگزار شد، از سامانه ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) رونمایی شد.

این سامانه که تقریبا تمامی گوشی‌های همراه موجود، از ارسال و دریافت پیام‌های آن پشتیبانی می‌نمایند، برای تسهیل در ارتباط متقاضیان و مراجعین به فرمانداری و در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم راه اندازی شده است.

قابلیت‌های این سامانه علاوه بر امکان ارسال پیام متنی و صوتی توسط فرمانداری به جامعه هدف، این امکان را فراهم کرده تا همشهریان بتوانند با شماره گیری کد دستوری #۹۷۹۷۹۷*۶۶۵۵* برای درخواست ملاقات با فرماندار، طرح شکایات علیه ادارات، شرکت‌ها و نهاد‌های شهرستان، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز مطرح نمایند.

در آیین رونمایی از این سامانه، خنجری فرماندار زرند ضمن اشاره به ضرورت ایجاد بستر مناسب برای استقرار دولت الکترونیک، از کلیه مدیران ادارات خواست تا با استفاده از تکنولوژی به خدمت رسانی مطلوب به مراجعین اهتمام ورزند.

وی همچنین راه اندازی و وصل شدن بیش از ۸۵ درصد ادارات دولتی شهرستان در سال جاری به سامانه یکپارچه دولت الکترونیک (سیماد ۳) را ارزشمند دانست، و افزود: دولت الکترونیک سرعت و دقت سیستم اداری را افزایش و مسیر روند کار را برای همشهریان و سیستم اداری کوتاه و تسهیل خواهد نمود.

انتهای پیام/ی

در دولت الکترونیک سرعت و دقت سیستم اداری  افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار