رندر رسمی گوشی‌های جدید گوگل در فضای مجازی دیده شدند +تصاویر

نمونه‌های مطبوعاتی گوشی‌های جدید گوگل یعنی پیکسل 3a و 3a XL در فضای مجازی دیده شدند.

رندرهای رسمی گوشی‌های جدید گوگل در فضای مجازی دیده شدند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از سه هفته باقی مانده است تا گوگل گوشی‌های جدید خود یعنی پیکسل 3a و 3a XL را به صورت رسمی معرفی کند اما مانند همیشه خبرهای شایعه، فاش شده و رندرهای زیادی از این گوشی‌های تا قبل از معرفی به دست ما می‌رسد. به تازگی رسانه Android Headlines تصاویری جدید از رندرهای رسمی دو گوشی جدید گوگل به دست آورده و به اشتراک گذاشته است که 3a و 3a XL را از روبرو به نمایش گذاشته است.

با تأیید اخبار فاش شده گذشته، رندرهای جدید دو گوشی گوگل کاملا از طراحی شبیه به گوشی‌های سری قبل گوگل Pixel 3 برخوردار هستند. این دو گوشی دارای سیستم عامل اندروید پای هستند که کاملا با صفحه نمایش کشیده آن‌ها همخوانی دارد. در برخی موارد تفاوت‌هایی هم احساس می‌شود به عنوان مثال نسبت تصویر در 3a به۱۸.۵:۹ می‌رسد در حالی که پنل Pixel 3 دارای نسبت تصویر۱۸:۹ بود به هر حال هر دو گوشی از لحاظ حاشیه صفحه نمایش دارای حاشیه‌های ضخیم هستند.از زمان تولید Pixel 2 گوشی‌های گوگل دارای اسپیکرهای استریو بوده‌اند و گوشی‌های جدید هم از این قضیه مستثنی نیستند اما برای کاخش هزینه‌ها، گوگل اسپیکر جلو را برداشته و فقط به اسپیکر مکالمه بسنده کرده است.

تغییر دیگری که گوگل برای گوشی‌های Pixel 3a و Pixel 3a XL در نظر گرفته، دوربین آن است. گوشی‌های سری Pixel 3 در کنار سنسور اصلی خود دارای یک سنسور واید هم بودند اما سری Pixel 3a قرار است تنها یک سنسور اصلی داشته باشند. اما نکته قابل توجه این است که Pixel 3a و Pixel 3a XL همان سنسور به کار رفته در Pixel 3 را خواهند داشت که همین قابلیت و توانایی می‌تواند باعث فروش بیشتر این دستگاه‌ها شود.

هنوز هیچ رندری از پشت دستگاه‌های جدید گوگل دیده نشده است اما پیش‌بینی می‌شود در این دو گوشی به جای بدنه شیشه‌ای از بدنه پلاستیکی برای پوشش پشت گوشی استفاده شود. همچنین به جای استفاده از پردازنده Snapdragon 845، روی دو گوشی هوشمند میان‌رده گوگل قرار است از پردازنده Snapdragon 670 استفاده شود. این پردازنده می‌تواند با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی۶۴ یا ۳۲ گیگابایتی همراه باشد. خریداران این گوشی‌های برای Pixel 3a باید ۴۰۰ و برای Pixel 3a XL حدود ۵۰۰ دلار هزینه کنند. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید قابل عرضه خواهند بود.

رندرهای رسمی گوشی‌های جدید گوگل در فضای مجازی دیده شدند +تصاویر

تنها باید منتظر ماند تا زمان معرفی این گوشی برسد و گوگل ما را با مشخصات دقیق آن آشنا کند.


بیشتر بخوانید: آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟


انتهای پیام/

گوشی‌های جدید گوگل را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار