تصاویر تلویزیون عمودی سامسونگ منتشر شد

نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ به قابلیت‌هایی خاص مجهز شده و تصاویر را به صورت عمودی نشان می‌دهد.

تلویزیون Sero تلویزیون عمودی سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ اخیرا نسل جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند خود را با نام Sero تولید کرده است که توانایی نمایش تصاویر در حالت عمودی را دارد. سامسونگ متعتقد است با توجه به استفاده روز افزون مردم از گوشی‌های هوشمند، مشتریان این شرکت در نقاط مختلف جهان به تماشای تصاویر در حالت عمودی تمایل بیشتری دارند.

تلویزیون Sero برای تشویق مردم به تماشای تصاویر عمودی از نمایشگری بزرگ طراحی و تولید شده است. این تلویزیون به بلندگو‌های ۴.۱ کاناله با قدرت ۶۰ وات مجهز شده است و تصاویری بسیار با کیفیت را همراه با صدایی طبیعی و باور پذیر به تماشاگران خود ارائه می‌دهد. آن طور که سامسونگ اعلام کرده است شما در هنگام تماشای تصاویر از Sero خود را در احساس آرامش کرده و می‌توانید در محیط به نمایش درآمده در تلویزیون را حس کنید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد Sero به خوبی با مبلمان منزل همانگ شده و می‌تواند بر جذابیت خانه بی‌افزاید. توانایی دیگر این تلویزیون هماهنگی فوق‌العاده صدا و تصویر در آن است یهنی کاربران ضمن بخش موسیقی از تماشای تصاویر زیبا لذت می‌برند. اندازه نمایشگر Sero از نمونه‌های تاکنون تولید شده ۴۳ اینچ است.

تلویزیون Sero تلویزیون عمودی سامسونگ

در صورت اتصال گوشی خود به Sero در آن دیگر نیازی به تلفن همراه ندارید، زیرا تمامی اتصال‌های بین گوشی هوشمند و این تلویزیون به خوبی برقرار شده و هرگونه عملیاتی از طریق تلویزیون قابل انجام است. یک از بزرگ‌ترین توانمندی‌های تلویزیون جدید سامسونگ بهره‌گیری از دستیار هوشمند Bixby سامسونگ در آن است.

غول فناوری کره‌ای قصد دارد از اولیل خرداد سال جاری این نسل جدید از تلویزیون‌های خود را با قیمت ۱۶۰۰ دلار عرضه کند. سامسونگ با افتتاح فروشگاهی جدید در سئول، Sero در معرض دید عموم قرار داده است. تعدادی از کاربران با ابراز خرسندی از این نوع جدید از تلویزیون معتقدند Sero می‌تواند اعتیاد به گوشی همراه را در کاربران کاهش دهد.


بیشتر بخوانید: آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟


انتهای پیام/

سامسونگ تلویزیون عمودی تولید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار