مدیریت تصادفات رانندگی با اپلیکیشن خدمات خودرو‌های ولوو

برنامه جدید ولوو به رانندگان خودروهای این شرکت که دچار حادثه شده کمک می‌کند و از طرف دیگر توانایی‌های خاصی برای برقراری ارتباط با شرکت بیمه دارد.

مدیریت تصادفات رانندگی با اپلیکیشن خدمات خودرو‌های ولووبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی ولوو با ارتقا اپلیکیشن خود، یاری رسانی به رانندگان خودروهای خود را بسیار بیشتر از گذشته کرده است. رانندگان خودروهای ولوو از این پس می‌توانند در هنگام رانندگی با فعال‌سازی قسمت‌هایی خاص از نرم‌افزار ولوو در صورت بروز تصادف راهنمایی‌های مفید را از ولو دریافت کنند و در صورت تمایل برای دریافت خسارت با شرکت بیمه ارتباط برقرار کنند.


بیشتر بخوانید: شرکت ولوو به دنبال تجهیز کامل خودروهای خود به سیستم عامل اندروید


همواره قرارگیری در شرایطی مانند تصادفات رانندگی استرس‌زا است و می‌تواند موجب برهم زدن آرامش راننده و سایر سرنشینان خودرو شود. حال ولوو در صدد بر آمده است تا با ارائه خدماتی مفید در اپلیکیشن خود تجربه‌ تلخ تصادف را به خوبی مدیریت کند. این شرکت آلمانی به تازگی بخش جدیدی به نام Car Accident Advisor را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که راهنمایی‌ها و توصیه‌های کارآمدی را در تصادفات رانندگی به کاربر خود ارائه می‌دهد.

مدیریت تصادفات رانندگی با اپلیکیشن خدمات خودرو‌های ولوو

کاربر اپلیکشین ولوو پس از تایید تصادف از سوی در این برنامه در ابتدا سوالات با طرح سوالاتی از وضعیت  سلامت راننده اطلاع می‌یابد و در صورت عدم پاسخ به این سوالات برنامه به صورت خودکار با مرکز امدادی تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند. اگر نرم‌افزار از سلامت کامل شما مطمئن شود درخواست انجام مراحلی را به صورت گام به گام از کاربر می‌کند. درخواست عکس گرفتن از محل حادثه و قسمت‌های صدمه دیده خودرو و یاداشت کردن مشخصات خودروهای حاضر در صحنه تصادف از جمله موارد مورد نیاز برای ثبت در برنامه است. بعد از طی این مراحل ولوو راهنمایی‌هایی را در خصوص چگونگی مدیریت زمان و برطرف‌سازی مشکل ایجاد شده، ارائه می‌دهد.

مدیریت تصادفات رانندگی با اپلیکیشن خدمات خودرو‌های ولوو

اپلیکیشن ولوو با دسته بندی اطلاعات دریافت شده از سوی کاربر، آن‌ها را برای بیمه گذار ارسال و به کاربر خود کمک می‌کند تا از میزان و نحوه دریافت حق بیمه خود آگاهی یابد. کاربر هم چنین می‌تواند نزدیک‌ترین مراکز تعمیرگاهی ولوو را در این اپلیکیشن بیابد. ولوو اعلام کرده است خدمات این برنامه برای صاحبان خودروهای این شرکت کاملا رایگان است ولی تنها برای خودروهای ولو ساخت سال ۲۰۱۵ به بعد در دسترس است.

انتهای پیام/

وولو خدمات اپلیکیشن خود را افزایش می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار