باتری گلکسی نوت ۱۰ بیشترین ظرفیت را بین پرچمداران این شرکت دارد

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده به احتمال زیاد سامسونگ در گوشی گلکسی نوت ۱۰ 5G از باتری با ظرفیت بسیار بالا استفاده می‌کند.

باتری گلکسی نوت 10 بیشترین ظرفیت را بین پرچمداران این شرکت داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمر باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه الکتریکی است. این مسئله در دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند مهم‌تر نیز می‌شود. به همین دلیل این بخش دستگاه‌های الکتریکی هر روز در حال پیشرفته‌تر شدن است. به تازگی گوشی گلکسی نوت ۱۰ پا را فراتر از گذشته قرار داده است و پیشرفت قابل توجهی در بخش باتری آن صورت گرفته است.

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است باتری جدید سامسونگ به وسیله اداره صدور گواهینامه کره جنوبی با شماره مدل EB-BN972ABU تائید شده است. متاسفانه این فهرست میزان ظرفیت باتری جدید سامسونگ را به طور دقیق تائید نمی‌کند. با این حال، این فهرست حداقل ظرفیت آن را ۴۱۷۰ میلی‌آمپر و ظرفیت معمولی را ۴۳۰۰ میلی‌آمپر اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: تصاویر رندر گوشی هوشمند OnePlus 7 فاش شد


شیوه‌ای که پیشتر سامسونگ برای انتخاب باتری مناسب برای یک گوشی استفاده کرده است به ما نشان می‌دهد که این باتری متعلق به گوشی هوشمندی است که دارای کد مدل SM-N972 باشد. از آن‌جایی که هنوز این دستگاه خاص خودی نشان نداده و اصلا ممکن است هنوز در دست ساخت هم نباشد، ممکن این باتری در دستگاهی با شماره مدل SM-N971 استفاده شود.

برای کسانی که اطلاع ندارند، شماره مدل SM-N971 در حال حاضر به گوشی گلکسی نوت ۱۰ 5G تعلق دارد. همانطور که نام آن نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند باید یک نسخه 5G معمول Galaxy Note 10 باشد که به نظر می‌رسد یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی داشته باشد.

باتری گلکسی نوت 10 بیشترین ظرفیت را بین پرچمداران این شرکت دارد

اگر این باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری در گوشی گلکسی نوت ۱۰ 5G استفاده شود، لقب بزرگ‌ترین باتری که در یکی از پرچمداران سامسونگ قرار گرفته است را به خود اختصاص می‌دهد. نه تنها این بلکه بزرگ‌ترین باتری استفاده شده در یک دستگاه گلکسی نوت خواهد بود. برای این که تفاوت باتری‌های این خانواده را بهتر درک کنید این مسئله را در نظر بگیرید که گلکسی نوت ۹ دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است در حالی که گلکسی S10+ یک جایگزین ۴۱۰۰ میلی‌آمپری دارد. پرچمداران نسل قبلی این شرکت مانند گلکسی S۹ + و گلکسی نوت ۸ به ترتیب دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر و ۳۳۰۰ میلی‌آمپر هستند.

انتهای پیام/

استفاده از یک باتری عظیم در گلکسی نوت 10

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.