شهریور خبر داد

۳ طبقه از هتل آرینا در شمیرانات تخریب شد

فرماندار شمیرانات از اجرایی شدن حکم تخریب ۳ طبقه از هتل آرینا در شمیرانات با دستور مقام قضایی ­خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات با بیان اینکه ۳ طبقه از هتل آرینا تخریب شد، اظهار کرد: دیوان عدالت اداری با بررسی دقیق پرونده ساختمان هتل آرینا رأی نهایی خود مبنی بر تخریب ۳ طبقه اضافی این بنا را صادر و ابلاغ کرد.

وی افزود: پرونده هتل آرینا در کمیسیون ماده ۹۹ استانداری تهران، مشمول جریمه نقدی و تخریب ۳ طبقه اضافه شده بود که با شکایت مالک، پرونده برای بررسی دقیق و صدور حکم نهایی به دیوان عدالت اداری ارجاع شد و در نهایت حکم تخریب اضافه بنا‌ی آن در حال اجراست.

فرماندار شمیرانات گفت: بر اساس رأی نهایی دیوان عدالت اداری، تخریب طبقات اضافی هتل آرینا با حضور ماموران انتظامی و امنیتی در حال اجراست.

شهریور تصریح کرد: با توجه به نوع سازه هتل، اجرای حکم نیازمند تمهیداتی است که با تشکیل جلسه‌ای در دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری تهران، چگونگی اجرای آن تعیین شد.


بیشتر بخوانید: برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی مالک هتل‌ آرینا


فرماندار شمیرانات بیان کرد: کمیسیون ماده ۹۹ پیش از این حکم تخریب سه طبقه اضافی ساختمان هتل آرینا را صادر کرده بود که با رأی دیوان عدالت اداری، اجرای حکم متوقف شد و پس از بررسی مجدد این پرونده حکم قطعی آن به صورت دستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه از نظر استحكام مشكلي پيش نيومده نباس اينهمه زحمت رو هزينه رو خراب ميكردن و جريمه شو باس ميگرفتن
آخرین اخبار