سهرابیان‌مقدم: به خاطر مشکلات مالی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم/ نیاز واجب است که قایق‌های جدید خریداری کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به بدهی های فدراسیون و مشکلات مالی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم.

سهرابیان مقدم: به خاطر مشکلات مالی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم/ نیاز واجب است که قایق‌های جدید خریداری کنیمعلیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعزام نشدن ملی پوشان قایقرانی به مسابقات کاپ جهانی گفت: در تمام سیستم مشکلات مالی وجود دارد و دلیل اعزام نشدن قایقرانان به مسابقات کاپ جهانی نیز همین موضوع بوده است. در حال حاضر مشغول پرداخت بدهی‌های باقی مانده فدراسیون از گذشته هستیم. هر سفر برون مرزی بخواهیم داشته باشیم با هدف موفقیت بیشتر ورزشکاران این کار را انجام می‌دهیم. امیدوارم نتایج به گونه‌ای باشد که بتوانیم با دست بازتر و پول بیشتر بچه‌ها را به اردو‌های مختلف بفرستیم.

به خاطر مشکلات مالی ورزشکاران را به کاپ جهانی اعزام نکردیم

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اعزام به اردو‌های خارجی رفع می‌شود یا خیر گفت: به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد دستور وزارت ورزش و جوانان این است که سفر‌هایی که رسمی نیستند تا آنجا که امکان دارد لغو کنیم. خروج ارز در این شرایط به نفع کشورمان نخواهد بود. ما یک کشور چهار فصل هستیم و پهنه‌ی بزرگ آبی در شمال و جنوب کشورمان داریم و همینطور سد‌های پرآبی که در تمام استان‌های کشورمان وجود دارد. اولویت ما این است که با داشته هایمان برنامه ریزی کنیم، در ابتدا باید بدهی هایمان را بدهیم و بعد از آن خودمان را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات جهانی و آسیایی آماده کنیم.

نیاز واجب است که قایق‌های جدید خریداری کنیم

سهرابیان مقدم در مورد خرید قایق‌های جدید گفت: نیاز واجب است که قایق‌های جدید را خریداری کنیم، اما ابتدا باید مشکلات مالی را برطرف کنیم. صحبت‌هایی انجام داده ایم تا در کشور خودمان قایق‌ها را با کیفیت نزدیک به چیزی که ورزشکاران نیاز دارند بسازیم. اگر بتوانیم حامی مالی پیدا کنیم تا قایق‌هایی که در کشور‌های اروپایی ساخته می‌شود و کیفیت بالایی دارد را به ایران بیاوریم بسیار خوشحال می‌شویم. اما تا زمانی که مشکلات مالی وجود داشته باشد نمی‌توانیم در مورد نداشته هایمان صحبت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات رفع شود و تمام وسایل مورد نیاز را وارد کشور کنیم.

در مسابقات کسب سهمیه المپیک قایق اجاره می‌کنیم

او ادامه داد: مسابقات کسب سهمیه در خارج از کشور برگزارمی شود. آنجا با شرکت‌هایی که قبلا قایق خریداری کرده ایم از همان قایق‌هایی که باقی کشور‌ها استفاده می‌کنند اجاره می‌کنیم. منظور ورزشکاران از قایق‌های قدیمی قایق‌هایی است که در ایران با آن‌ها تمرین می‌کنند. ما نیاز داریم تا برای تمرین کردن ورزشکاران قایق‌های جدید وارد کنیم تا آن‌ها با مسائل روز دنیا خودشان را هماهنگ کنند.

حق و حقوق قایقرانان باتوجه به مدال آوری و تجربه‌ای که دارند تغییر خواهد کرد

سهرابیان در مورد اینکه قایقرانان وضعیت مالی مناسبی ندارند گفت: از این موضوع مطلع هستم. پیش از این که به انزلی بروم گفته ام که چک ورزشکاران را صادر کنند تا بخشی از حقوق‌های عقب مانده آن‌ها پرداخت شود. این مشکل ممکن است تا شهریور ماه به طول بیانجامد بعد از پرداخت بدهی‌ها و ایجاد ثبات بیشتر در فدراسیون مطمئن باشید حق و حقوق قایقرانان باتوجه به مدال آوری و تجربه‌ای که دارند تغییر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون قایقرای درمور پرداخت جوایز مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: پیگیر این موضوع بوده ام و انشاالله درماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌های لازم برای پرداختی به ورزشکاران صورت خواهد پذیرفت.

زیرساخت های قایقرانی شهر انزلی نیاز به بازسازی دارند

او درمورد سفری که به شهر انزلی داشت گفت: بعد از برنامه‌هایی که برای استان‌های سیل زده داشتم این اولین سفر استانی من بود. انزلی زادگاه من است و به آنح رفتم تا از مردم شهر و استانم باب حمایتشان تشکر کنم. با همراهی رئیس هیئت قایقرانی استان گیلان و مسئولان مربوطه از زیرساخت‌های انجا بازدید کردیم. به دنبال این هستیم تا کار‌های لازم را انجام دهیم تا ورزش گیلان با سرعت بیشتری حرکت کند. از اردوی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال نیز بازدید کردیم. زیرساخت‌های موجود نیاز به تعویض و بازسازی دارند. امیدواریم با این سفر‌های استانی از نقاط ضعف و قدرتمان مطلع شویم و شرایط را ایجاد کنیم تا جوانان ما با قدرت بیشتری پیشرفت کنند و نتایج بهتری بدست آورم.


بیشتر بخوانید:

سهرابیان مقدم: هیئت‌های استانی میزبانی اردوی تیم‌های ملی را برعهده گرفتند

قایقرانی به روند رو به رشد خود باز می‌گردد؟

اقلیمی: قایق ها قدیمی شده است/ حقوق ۷۰۰ هزار تومانی برای یک قایقران واقعا کم است


انتهای پیام/

صحبت های سهرابیان مقدم در مورد مشکلات مالی فدراسیون قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار