ترابی: اشتباهات داوری سهم بزرگی در حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت

بازیکن تیم پرسپولیس ایران گفت: در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا داور‌ها اشتباهات تاثیرگذاری داشتند که باعث حذف ما از این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس ایران در مصاحبه با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود و ما می‌خواستیم نشان دهیم که حق مان بیشتر از این‌ها است.

وی ادامه داد: در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا داور‌ها اشتباهات تاثیرگذاری داشتند که باعث حذف ما شد، با این حال لیگ قهرمانان را خوب به پایان رساندیم و برای فصل آینده از مسابقات آماده خواهیم شد.

ترابی گفت: ما به بازی السد و نمایش امروزشان مقابل خودمان کاری نداشتیم و می‌توان گفت با بازی خوب خود آن‌ها را غافلگیر کردیم. به هر حال با پیروزی که کسب کردیم، خدا را شکر هواداران راضی به خانه‌ رفتند.

او افزود: بازی‌های ما مقابل حریفانمان خوب بود. در ازبکستان داور یک پنالتی بر روی من نگرفت، در بازی رفت با ازبکستان گل ما آفساید اعلام شد. قسمت نبود که ما به مرحله بعدی صعود کنیم و ما قطعا تمام تلاشمان را انجام داده ایم.

ترابی عنوان کرد: مردم اصفهان مهمان نواز هستند و ترسی برای حضور در ورزشگاه اصفهان نداریم. از فردا تمام تمرکزمان را بر روی بازی مقابل سپاهان می‌گذاریم. قطعا سپاهان هم همانند تیم ما به دنبال قهرمانی است. فعلا جام حذفی را در پیش دارم پس از این جام به ادامه همکاری با پرسپولیس فکر می‌کنم.

او درباره قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از نهایی شدن قرارداد ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اطلاعی ندارم و امیدوارم هر شخصی در این جایگاه قرار می‌گیرد بتواند نتایج خوب کی‌روش را تکرار کند.

انتهای پیام/

اظهارات ترابی در مصاحبه با‌ ای اف سی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۵:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
همچنین اشتاباهات داوری باعث قهرمانی پرسپولیس شد
Iran (Islamic Republic of)
س-ع-ا
۱۰:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
و همینطور سهم زیادی در قهرمانی اهدایی به پرسپولیس!!!!!!
آخرین اخبار