نه به معامله قرن ؛

دعوت استاندار اصفهان برای شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار اصفهان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان متن پیام دکتر رضایی استاندار اصفهان بدین شرح است:

روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شورانگیز امت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.
روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است و ایشان فرمودند: "روز قدس، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است".

بی شک رستاخیز شورنگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویا‌های صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد و کاخ آرزو‌های خام و دست نایافتنی آنان را در هم فرومی ریزد.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم غیور و انقلابی استان اصفهان با شرکت فعال و حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت‌های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز می‌دارند و با فریاد‌های مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سرخواهند داد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی یوم ا... قدس حضور باشکوه داشته و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.

انتهای پیام/م

دعوت استاندار اصفهان برای شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.