پیام‌های تشویقی و نوشته‌های تهدید آمیز ارسالی به همسر سرمربی ایتالیایی استقلال

برخی افراد برای برهم خوردن توافق مدیران استقلال و آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی تلاش‌های عجیبی انجام می‌دهند.

پیام های تشویقی و نوشته های تهدید آمیز ارسالی به همسر سرمربی ایتالیایی استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره استراماچونی به توافق اولیه برای حضور در ایران و هدایت تیم فوتبال استقلال با مدیران این باشگاه رسیده است و در صورتی که اختلاف نظر مالی نیز حل شود این سرمربی به زودی به ایران می‌آید و هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده می‌گیرد.

قرارداد استقلال و استراماچونی هنوز به امضا نرسیده است و در مورد حضور او در ایران برخی افراد نزدیک به باشگاه مخالف و یا دو دل هستند.

استراماچونی و خانواه اش سابقه حضور در ایران را ندارند و شناخت آن‌ها نسبت به کشور ما در حد همان اطلاعات مختصر و بسته‌ای است که در آن سوی مرز‌ها با تبلیغات منفی انجام می‌شود در حالی که کشور ما در بحث ثبات و امنیت از بهترین کشور‌های دنیا محسوب می‌شود و سرمربیانی که در ایران حضور داشتند بار‌ها این موضوع را عنوان کردند.

پیام های تشویقی و نوشته های تهدید آمیز ارسالی به همسر سرمربی ایتالیایی استقلال

برخی افراد با فرستادن پیام در صفحه همسر استراماچونی وی را تهدید کردند و او را از حضور در کشورمان ترسانده اند و این اقدامات اگر چه برای استراماچونی کاملا شناخته شده است و او یک مربی حرفه‌ای است که این موضوع را درک می‌کند، اما همسر و فرزندان او باید برای حضور در ایران رضایت بدهند.

این تحرکات مشکوک از سوی برخی افراد به نظر می‌رسد با برنامه انجام می‌شود و عده‌ای اعتقاد دارند استراماچونی بدرد استقلال نمی‌خورد و کاملا هدفمند این پیام‌ها را منتشر می‌کنند.

البته در میان این افراد بخش عمده‌ای هم او را تشویق کردند که به ایران بیاید و در پیام‌های خود از اقتدار ایران نوشته‌اند و او را ترغیب به حضور در ایران کردند. در نهایت خانواده استراماچونی باید در مورد حضور در ایران تحلیل‌های خود را انجام دهند و تصمیم نهایی را بگیرند.


بیشتر بخوانید:

نتیجه مذاکرات فتحی و استراماچونی شنبه اعلام می‌شود

رقم قرارداد استراماچونی و استقلال مشخص شد


انتهای پیام/

سرمربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار