رئیس فدراسیون کاراته: سال مهمی پیش رو داریم

طباطبایی گفت: سال ۹۸ برای ما سال بسیار مهمی است باید بهترین شرایط را برای تیم های ملی مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته: سال مهمی پیش رو داریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کارته گفت: امسال مسابقات مهمی برای کسب سهمیه المپیک داریم که انشالله بتوانیم بهترین نتایج را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم و تاریخ ساز شویم. از جمله دیگر رویدادهای مهم باید به برگزاری جام وحدت و دوستی اشاره کنم که به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و ۱۵ داور المپیکی و نیز مسئولین جهانی و المپیکی به این رقابتها دعوت شده اند.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به طراحی سامانه فدراسیون گفت: به منطور شفاف سازی مالی، امسال اولین سالی است که احکام از حالت دستی خارج شده و به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام می شود. هیات های کاراته نیز در اجرای طرح سامانه همکاری کرده اند.

طباطبایی به راه اندازی مراکز استعدادیابی و پایگاه های قهرمانی در استانها اشاره کرد و گفت: برای جذب کاراته کاهای جدید به دنبال ایجاد شرایط مناسب و نیز ارسال تاتامی به استانها هستیم و به زودی در استان خراسان رضوی ۳۰ مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی افتتاح خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

رنکینگ جهانی کارته کاها اعلام شد

نفرات کومیته تیمی و انفرادی اعزامی به آسیایی ازبکستان مشخص شد

تیم کاتای اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد


انتهای پیام/

اظهارات طباطبایی درباره وضعیت کاراته

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار