رئیس دادگستری دشت آزادگان خبر داد

کشف یک محموله قاچاق اسلحه در دشت آزادگان

رئیس دادگستری دشت آزادگان از کشف یک محموله اسلحه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دادگستری دشت آزادگان، حمید عساکره گفت: یک محموله اسلحه شامل ۶۷ قبضه اسلحه شکاری و پنج تیر غیرمجاز در منطقه مرزی پاسگاه خرابه از توابع شهرستان دشت آزادگان توسط ماموران هنگ مرزی کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این خصوص یک نفر متهم به نام «ن. ح» ۷۰ ساله، ساکن اهواز دستگیر شد و تحقیقات در این زمینه از طریق شعبه دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان ادامه دارد.
عساکره همچنین با اشاره به کشف سلاح غیرمجاز در این شهرستان، گفت: ماموران هنگ مرزی بستان در منطقه مرزی دیبه از توابع دشت آزادگان، به یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شدند که راننده خودرو مذکور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.
رئیس دادگستری دشت آزادگان افزود: پس از تعقیب و گریز و اقدام به تیراندازی هوایی به سمت خودرو از سوی ماموران، خودروی مذکور متوقف و با بازرسی از آن، تعداد ۱۶ قبضه اسلحه شکار ی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر مته‌مان ادامه دارد.
عساکره افزود: همچنین از دو نفر موتور سیکلت سوار در روستای مالکیه از توابع دشت آزادگان، دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: مته‌مان پس از مشاهده ماموران هنگ مرزی، اقدام به فرار کردند و دو قبضه اسلحه شکاری دست ساز غیرمجاز از خود به جا گذاشتند.
عساکره گفت: پرونده برای شناسایی و دستگیری مته‌مان در مرحله تحقیقات است. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.