شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گوشی با کیفیت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند مجهز به دوربینی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل تولید کند.

شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گوشی با کیفیت دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که از سویی شرکت سامسونگ خبر تولید تلفن همراهی با کیفیت دروبینی ۶۴ مگاپیکسل در آینده نزدیک داده است و از سوی دیگر شرکت هوآوی نیز خبری مبنی بر تجهیز گوشی جدید ردمی به دروبین ۶۴ مگاپیکسلی منتشر کرده است، شیائومی با انتشار خبری در مورد ویژگی خاص گوشی‌های آینده خود، همه طرفداران این شرکت و حتی تمامی علاقمندان به فناوری‌های نوین را شگفت زده کرده است.


بیشتر بخوانید: رونمایی از سه گوشی جدید شیائومی با تمرکز ویژه بر کیفیت دوربین


هنوز مدت کوتاهی از انتشار خبر حضور دروبین ۶۴ مگاپیکسلی در گوشی‌های آینده سامسونگ و هوآوی نگذشته بود که ناگهان شیائومی قصد خود را برای طراحی و تولید گوشی هوشمند با کیفیت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل را اعلام کرد. بهره‌گیری از چنین دوربینی در گوشی‌های آینده شیائومی تا حدی کاربران و علاقه‌مندان به خبر‌های فناوری را غافلگیر کرده است که تعداد زیادی از آن‌ها و حتی برخی از کارشناسان موضوع حضور چنین دوربینی در دستگاه‌های شیائومی را تا حد زیادی اغراق آمیز دانستند.

شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گوشی با کیفیت دروبین ۱۰۸ مگاپیکسل

حضور دروبینی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل در گوشی‌های آینده شیائومی!

هرچند دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی با دروبین‌های پرچمداران آینده سامسونگ و هوآوی با اختلاف بسیار زیادی برتری دارد، ولی هنوز هیچ‌کدام از سه شرکت شیائومی، سامسونگ و هوآوی به طور قطعی حضور چنین دوربین‌هایی در گوشی‌های خود تایید نکرده‌اند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد از فناوری ultra-clear برای تولید دوربین عجبیب خود استفاده کند. فناوری ultra-clear اولین بار توسط سامسونگ معرفی شد و احتمالا شیائومی برای تولید دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود با سامسونگ همکاری خواهد کرد.

شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گوشی با کیفیت دروبین ۱۰۸ مگاپیکسل

شیائومی هنوز جزییات دقیقی از برنامه‌های آینده خود و به طور ویژه در مورد گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منتشر نکرده است. به هر روی آنچه تاکنون مشخص شده است تلاش شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند برای طراحی دوربین‌هایی با کیفیت باورنکردنی است. احتمالا در آینده‌ای نزدیک کاربران گوشی‌های هوشمند با امکانات موجود در دستگاه خود دیگر نیازی به دروبین‌های عکس‌برداری حرفه‌ای نداشته یاشند.

انتهای پیام/

کیفیت باورنکردنی دوربین گوشی‌های آینده شیائومی طرفدارن این شرکت را غافلگیر کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار