سرپرست آموزش و پرورش پاسخ داد؛

ماجرای اصلاح احکام حقوقی دانشجو معلمان کی به سرانجام می‌رسد؟

حسینی درباره افزایش حقوق دانشجو معلمان و اصلاح احکام آنها با توجه به شائبه‌های اخیر حول این موضوع توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع پرداخت حداقل حقوق دانشجو معلمان چندماهی است که با اظهار نظر‌های متفاوتی از سوی آموزش و پرورش و مجلسی‌ها همراه بوده است، اختلاف نظرهایی که در نهایت منجر به اعمال حداقل حقوق به دانشجو معلمان شد.

حدود یک ماه پیش بود که اصلاح احکام دانشجو معلمان از سوی سرپرست آموزش و پرورش و رئیس فراکسیون فرهنگیان مطرح شد، اما آنچه در واقعیت نشان می‌دهد آنطور که دانشجو معلمان می‌گویند هنوز ساز و کاری برای اعمال حداقل حقوق آنها وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: اعمال حداقل حقوق دانشجو معلمان قطعی است


به دنبال این شرایط موضوع را از سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش جویا شدیم و او به خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:‌ با بررسی‌های انجام شده و به کمک مجلس، دانشجومعلمان از حداقل حقوق قانون کار برخوردار خواهند شد و دریافتی آنها از ۸۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: احکام اصلاح شده دانشجو معلمان از اول سال لحاظ می‌شود و اکنون فرایند اصلاحات در حال انجام است و مشکلی بابت افزایش حقوق آن‌ها وجود ندارد.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان از اصلاح احکام حقوقی دانشجو معلمان طی ۱۰ روز آینده خبر می‌دهد و این فرایند برای تمامی استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار